James Slavkovský: Od dětství, doprovází mě ke sportu

James začal v osmi letech s fotbalem, a později hrál tenis přibližně ve věku patnácti let, začal s kulturistikou. Umístěna v několika soutěžích – například, byl mistrem Slovenska v silovém trojboji.

James rád sledoval Tour de France: "Vždycky tam bylo to příjemné. Když jsem si koupil nové kolo, postupně jsem začal jezdit. Nakonec jsem šla bicyklovať každý den a teď můžu jezdit deset pätnášť hodin týdně."

Po gymnáziu vystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu v Bratislavě. Později si udělal školení o kulturistice, fitness a silovém trojboji a v poslední době dokončili kurz pro kouče v cyklistice. "Nejčastějšími problémy, s nimiž se jejich klienti, které jsem poznal, jsou svalové disbalancie. Lidé za mnou přišel, aby se dostat do formy a zhubnout. Často přicházejí ke mně stejně jako ty, kteří chtějí získat sílu a svalovou hmotu. V tomto vyžívam, protože mnoho let, stejně jako můj trénink uberal v tomto směru, " dodává trenér, který pracuje v TĚLE Energetické Club v Bratislavě.

cyklo jakub

V našem kole byl projekt předpokládá, typické role značky BUDIŠ pro fitness trenéra z našich konkurentů. Vzhledem k tomu, že konkurenti nemají s posilovnou hodně zkušeností, jejich školení bude podobný: "Vzhledem k tomu, že Martina překonala operaci kolena, pravděpodobně v přípravě vynechat těžké dřepy. Uvidíme, jak bude koleno reagovat na postupný nárůst zatížení. Více času v posilovně bude mít speciální trénink na kole. Po obou typů vzdělávání zahrnuty také strečink pro cyklisty je důležité. Lucie je plná začiatočníčkou. To by mělo posílit o dva nebo tři krát týdně, většinou s nízkou hmotností. Musí se nejprve naučit správnou techniku cvičení." Když súťažiacou dostane do fitness, mám plán, jak začít se silovým tréninkem, což bude trvat asi měsíc. Pak bude věnována především cyklistika.

James vysvětluje, že v zimě začíná s přípravou období. Za prvé, jde o lehké cvičení v posilovně. Postupně, jak se blíží sezóna, je převeden na sílu školení. Hlavní zaměření silového tréninku je posílit svaly na nohou. Cyklista by však měly být vynechány, nebo na trénink horní části těla, které se také podílí na sportovním výkonu: "Pro začátečníky k posílení byla prokázána jako velmi důležité, protože to zvyšuje výkon," konstatuje na závěr James.

Více informací o James může také být nalezený v jeho profilu instruktora.

cyklo jakub ii

Foto: Anton Graf Fotografie

Zpět na seznam Soutěž a trénuj s námi" >>

Napsat komentář