Je minerální voda vhodná pro doplnění tekutin při sportu?

Podle odborníků, nejméně jedna třetina z nás trpí nedostatkem hořčíku, který se projevuje zvýšená únava, svalové kŕčmi a bolest.

Často nám chybí dalších minerálů, jako je draslík nebo vápník. V případě deficitu hořčíku, může být příčinou nevyvážená strava, příliš mnoho stresu, nadměrné sportovní, ale také použití diuretik nebo perorální antikoncepce. Jedním ze způsobů, jak k doplnění denní dávky hořčíku, ale i další důležité minerály jako je draslík, vápník a sodík, je pití minerální vody Budiš.

Kolik minerální vody k pití?

Tato minerální voda je vhodná pro každodenní pití. To znamená, že může být skvělým doplňkem v souvislosti s vodou a dodává hydrataci. V praxi to bude vypadat tak, že pokud denně vypijeme 2 – 3 litry tekutin (ideálně čisté vody), 0,5 l může klidně zahrnovat minerálke Budiš. Si můžete dopřát v před, během nebo po tréninku.

Při své práci jednoznačně preferujeme neperlivú minerální vody, a to hned z několika důvodů. Sýtená minerální voda může být vzhledem k obsahu oxidu uhličitého zmást natolik, že jeho vypijeme méně, jak bychom měli. Samozřejmě, že bubliny, může dokonce způsobit nepříjemnou bolest v krku nebo nadýmání.

Pokud chudneme, abychom se vyhnuli sladeným minerálních vod, které jsou často plné přidaného cukru. V nich mohou působit a také pod jinými názvy, jako je glukózo-fruktózový sirup. Pozor musíte dát i na konzervanty, jako benzoan sodný (E211). Vždy pozorně naslouchat nejprve si přečtěte etiketu.

Proč se minerální voda Budiš?

Ve sportu, hodně potíme nejen v létě, ale také během chladných měsíců. Pocení z těla ztratit elektrolytů, jako je draslík, sodík, hořčík nebo vápník. Sodík a draslík mají na starosti řízení tělesných tekutin, draslíku navíc ovlivňuje krevní tlak, hořčík je důležitý pro psychickou pohodu a zabraňuje vzniku křečí, takže vápník je velmi důležité pro kosti a zuby.

V případě ztráty elektrolytů potem přidat nevyváženú stravy nebo nadměrného stresu, mohou trpět jejich nedostatkem (sodík, toto pravidlo neplatí, protože to je zastoupen ve velkém množství potravin). Tento specifický sport může také vyskytnout zvýšená únava, snížená výkonnost, svalová kŕčmi a spomalenou regeneraci.

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Dajte zbohom únave i vyčerpaniu vďaka minerálke s obsahom b vitamínovDejte sbohem únavě díky minerálke s obsahem vitamínů skupiny B

Jste milovníky minerální vody? Nejnovější můžete sáhnout po takových, které obsahují nejen potřebné minerály, ale jsou také zdrojem vitamínů skupiny B.

Ako pôsobí sodík v minerálke na vaše telo?Funguje sodíku v minerálke na vaše tělo?

Už máte svou oblíbenou minerálku? Pokud ano, jaká kritéria zvolit?

Aj športovci trpia deficitom vitamínu a. odnesie si to aj imunitaI sportovci trpí deficitem vitamínu a. vzít to jsem imunity

Sportovní výkon závisí nejen na kvalitě tréninku, ale také dostatek živin v těle. Nesmí chybět ani vitamin a.

Napsat komentář