Je rychlý a intenzivní. Tento kardio cvičení, aby řádně do těla!

Cítíte se po zimě mľandravo a touží najít momenty, kdy můžete spustit a dát si do těla velké kardio cvičení? Tady to máte!

Výhody kardio trénink je neúrekom – posílit kardiovaskulární systém, nakopnout metabolismus, zlepšit hormonální profil, zvýšit sebevědomí a dodává energii. Potřebujete více?

Jak na to?

Před úplným zahájením cvičení, dopřejte si důkladné warm-up. Můžete si připravit tělo zátěž a zabránit zranění. Pak už nic nebrání dokončení akce školení. Nejprve proveďte první čtyři cvičení v uvedených počet opakování. Pak si dopřejte chvilku pauzu, aby vydýchanie a pokračovat s ostatními cvikmi podle seznamu. Po zvládnutí všech devět cvičení má dvě mžiku na vydýchanie a vše opakovat znovu.

  • Po tomto cvičení následuje zbytek 2 minut. Pak všechny v řadě opakovat i 1 až 2 krát v závislosti na stavu. Po skončení vydýchajte a tělo si dopřejte statický strečink.

Zdroj foto: goodfon.su Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

10 cvikov s vlastnou váhou, s ktorými budete zhadzovať

10 cvičení s vlastní vahou na efektivní hubnutí

Pevnější a zdravější tělo, vám bez problémů zajistí, cvičení s vlastní vahou těla, bez použití posilňovacích stroje nebo činky.

 

Čo robiť s ovädnutým tricepsom?

Co dělat s ovädnutým tricepsom?

Hodně žen má problém s ochabnutou zadní části paže.

 

Útok na prsia – pevné a sexi prsia vďaka cvičeniu

Útok na prsa – pevné a sexy prsa díky cvičení

I když je velikost prsou určen geneticky, jejich síla a vzhled může být lepší.

Napsat komentář