Jóga pomáhá udržovat zdravý záda

Oslabené svalstvo v oblasti středu těla a život stres jsou hlavní příčiny bolesti zad.

To, co je skryté za bolesti zad? Významnou roli hraje nedostatek pohybu, psychická zátěž (stres, vnitřní nevyrovnanosť), obezity, svalové nerovnováhy (slabých nebo přetížených svalů), nesprávné držení těla při stání, sezení a spaní, a také zánětlivá onemocnění nebo opotřebení páteře.

Jóga jako prevence a řešení existujících problémů s páteří

Vhodné pro prevenci bolesti zad léčit cvičení, které jsou navrženy tak, aby posílit hluboké svaly v oblasti jádra. Jedním z nich je jóga. Jógové asány posílit nejen svaly zad, ale také břicha a pánve, které pomáhají páteři nést zatížení.

Jóga ve stejné době, pozitivní vliv na psychiku člověka, pomáhá lépe zvládat stres a přináší do života více radosti. Stejně jako stres je častou příčinou bolesti, protože "obchody" v oblasti ramen a šíje, mezi lopatkami a v dolní části zad. Pravidelné cvičení jógy mohou být projevy stresu zbavit a zároveň je naučit, jak lépe řídit. Pokud člověk cvičí jógu pravidelně, pomalu se pohybující kroky blíže k dosažení cíle jógy, která je harmonie mezi tělem a duší.

Jóga je vhodná nejen prevence, ale také jedno z řešení již existující bolesti zad. Zajímavou studii v této oblasti vyroben odborníci Z University of North Carolina. To, co najdou? Účastníci, kteří během tří měsíců, cvičil jógu a strečingové cvičení, mají mnohem menší bolesti zad jako zástupci třetí skupiny.

adidas joga

To, co je v praxi jógy důležité?

V józe, klade velký důraz na správnou techniku jednotlivých asán a jejich souvislost s dýcháním. Jen to odvádí pozornost od vnějšího světa, na druhé pozitívach nemluvě. Pravidelné cvičení jógy zlepšuje celkovou pohyblivost, posiluje svaly, zlepšuje držení těla, podporuje krevní oběh, prevenci osteoporózy atd.

Pokud člověk chce začít cvičit jógu, je důležité vybrat vhodný jogový styl a začít pod vedením zkušeného instruktora. V případě, že nejvíce vážných zdravotních problémů je dobré cvičení jógy, aby se poraďte se svým lékařem. Výhodou jógy je, že je vhodný téměř pro každého bez ohledu na věk, zdravotní stav nebo stavby těla. Pozitivní účinky některých, ale chce to pravidelnost ve cvičení a trpělivost.

adidas joga 1

Co si dát ještě pozor při samotné cvičení jógy? Uvědomte si, že jóga není o prokázání, že jsem lepší než ostatní. Když cvičíte, musíte respektovat své tělo a jeho limity. Samozřejmě, že to není vhodné cvičit s plným žaludkem a je doporučeno pohodlné oblečení.

4 jednoduché jógové asány, což je dobře Cobra

Most

Pozice dítěte

Pozice velbloud

Doporučené čtení: Jóga přinese do života více klidu a pokory Zdroj video: www.youtube.com Zdroj fotografií: adidas

Napsat komentář