Jsem chyběl pouze týden tréninku a už mi nohy trochu

Poslední dva týdny přinesly s nimi intenzivnější školení. Jako já jsem s nimi popasoval a jak se mi podařilo, se dozvíte právě teď.

Hned po prázdninách jsem začal lehké rozjazdením. Od chaty k Cerová, kde jsme byli pozdravit rodiče, jsem zpátky na kole domů v Malackách. Jakmile tato jízda byla cítit crash tréninku tempo během prázdnin, ale naštěstí to nebylo nic vážného…

V pondělí jsem vyměnil volno na trénink ve fitku, po tom všem, oddychoval jsem dost často na dovolenou. Dal jsem se zdají být docela do těla, protože svalovicu na určité oblasti jsem měl asi tři dny.

V úterý jsem čekal na první intervalový trénink na kole, které jsem připravila Andrea. Musel jsem zvládnout 2 x 1 minutu v srdci zóny 4, který je, v podprahovej zóny. To zvládne úplně v pohodě a naštvalo mě to žádné problémy. Ty přišly až v štvrtkovom vzdělávání, když jsem měl v plánu na 2 km při převodu 53×17, frekvenci šlapání 100 otáček/minutu, opakujte 3 krát, interval odpočinku po dobu 8 minut. První opakujte jsem zvládl docela dobře, dokonce se mi to nezdálo tak obtížné. Byl jsem s tebou šťastný. Na druhém opakování, už jsem cítil znatelné únavy a musel jsem se překonat, že jsem to zopakovat, byla dokončena. To mě čeká i třetí. Po 8 minutách odpočinku tak jsem nastavit převod 53×17 a já jsem se snažil roztočit pedály na kadenci 100. Bylo to velmi těžké a nohy začaly silně protestovat. Předepsané 2 km jsem tímto tempem prošel asi 1 km. Po těchto třech dávkách, byl jsem zralý na "ručník", a byl jsem ještě 30 km před sebou. Dokud jsem se dostal domů, tak jsem se vytrápil. To byl opravdu těžký trénink.

Martin blog

Přes víkend jsem měla mít, pak měl dvě školení základní vytrvalosti, ale vzhledem k počasí a asi také vzhledem k celkové únavě jsem absolvoval pouze jeden. Pak jsme Andreoua poradit minulý týden a shodli jsme se, že trochu uberieme, aby mé školení optimální. Příští týden proto začala do systému, k odstranění únavy, ale další vzdělávání je již, v pořadí, interval. Čeká mě podobná cvičení jako před týdnem, a proto 2 km, frekvenci šlapání 100 otáček/min, opakujte 3 krát, interval odpočinku po dobu 8 minut s tím, že Andrea ubrala v převodu, takže 53×19. Toto školení jsem seděl mnohem víc. Zvládl jsem všechny tři opakovat a dal jsem ti i dobře do těla.

Martin blogMartin blog

Po těchto dvou tréninků jsem čekal na víkend, na Myjavě, kde jsem také prokletí mých kamarádů vzal motorku a vzali jsme pěkný myjavské kopanic v sobotňajší školení. Pěkné by byly, ale ve srovnání s našimi letadla pro Budoucnost, byly kopanic opravdu bolestivé. Zejména jízda do kopce s 17 % stoupání nám dávají opravdu zabrat. Zajímavé bylo, že všichni jsme věděli, že v obvodu, který jsme si vybrali, a jako takový jsme každý kopec jen překvapená. Najednou vyrostl před námi, ale mohl a ne ten druhý, jako zamakať, dejte si na maximum a překonat to. Odměnou za to byla dřina alespoň sjezdy, které byly stojí za to.

Martin blog mapa myjava

Co se týká fitka, tak stíham, nebo vládzem jen jeden trénink týdně, co chcete, abych řekl pravdu, i jen tak. Jinak Michalova předepsanou dietu mi docela sedí také a myslím, že to také v rámci možností dodržiavam tak na 70-80 %.

Ještě k mému tréninkový plán, už příští týden vidět, jak se mi podaří další…

Martin blogMartin blogMartin blogMartin blog5 fotografií >> Skrýt Martin blogMartin blogMartin blogMartin blogMartin blog

Napsat komentář