Jsme se učili cvičit pilates: Principy cvičení pilates

Zajímá vás, co se skrývá za cvičit pilates? Jste na správné adrese! V následujících třech článcích s názvem "učíme se cvičit pilates" bude dokonale popsat!

Pilates – cesta za skvělé figúrou a zklidnění mysli

Joseph Hubertus Pilates allias "Joe" vyvinul velkou sadu cvičení, díky kterým se v pokročilém věku mít sexy postavu a duševní heartsease. Zdrojem jeho atraktivní vzhled a duševní rovnováhy jsou speciální cvičení, která jsou pravidelně a naprosto oddaný. Když cvičíte, autor uvádí na význam společné provádění různých cvičení spolu s oběma zhodnocení jejich účinky na tělo a mysl. Nezbytnou součástí cvičení je pravidelné dýchání. Je důležité si uvědomit, že pilates není ponímaný jako komplexní filozofie, jako je tomu v některých východních učeniach.

Výsledky pravidelného cvičení pilatesu – velké postavy a klidné mysli, jsou silné presvedčovacími znamená pro lidi, kteří uvažují o cvičení pilatesu. Pozitivní účinky pilatesu je přesvědčen, hvězdy jako Jennifer Aniston, Courtney Cox nebo Gwyneth Paltrow, a on je věrný doposud. Pilatesu je v současné době zaměřen na specializované studie a instruktorů, kteří nemají potřebu pro nadšené kandidáty. Pilates má jasně definovány metody, postoje a zásady. Cvičit v několika úrovních, je vhodný pro začátečníky, středně pokročilé a pokročilé.

Objevte sedm zásady pilatesu 1. KONCENTRACE

Pilates vyžaduje maximální koncentraci. Je důležité, aby myšlenky byly zaměřeny pouze na správné provádění cviků. Koncentrace na výkon pohybu, správné dýchání a držení těla jsou nezbytnou součástí důkladné soustředění. Koncentrace může být ve srovnání komunikovat a poslouchat své vlastní tělo.

2. PŘESNOST

Přesnost ve cvičení pilatesu spočívá v připojení k absolutní koncentraci a neustálou kontrolou každý pohyb.

3. PODÍVEJTE se

Během cvičení, péče by měla být přijata k zvládnutí správného provedení cvičení. Často hrají podstatnou roli v provádění jednotlivých cvičení mají detaily, které zanedbávat, zejména nezkušené začátečníky. Ovládání je spojeno s premyslenosťou každý provedený pohyb.

4. DÝCHÁNÍ

Dýchání v pilatese se vyznačuje jasnými pravidly. Dýchání by mělo být hladké a rovnoměrně. Touch my nosem, výdech ústy. Největší chybou při dýchání se zadržením dechu. Okysličování krve během cvičení je velmi důležité.

5. POWERHOUSE – CENTRUM SÍLY (STŘED TĚLA)

Všechna cvičení jsou založeny na středu síly, která je zdrojem energie. Od centra síly závisí na celkové držení těla, vyvinuté břicho, nebo oko-lov dříku. Pilates věřil, že celé tělo má být kontrolována z jednoho místa. Pro oblast centra síly jsou považovány za jádro svaly břicha, pánve a hýždí.

6. IZOLACE

Izolace je skryté v učení, jak se slyšet a poslouchat své tělo. Výsledkem princip izolace je perfektní kontrolu všech svalových skupin těla.

7. NA

Rutina spočívá v pravidelném opakování jednotlivých cvičení, které mají pozitivní vliv na fyzickou a duševní stránku osobnosti. Není důležité množství opakování, ale správnou konverzi cvičení.

Zdroj: http://www.fitnessonline.at

Napsat komentář