Jsou hluboké dřepy účinnější než půl?

Hluboký dřep by měl být pro každého zcela přirozený pohyb, pokud jste, však, mnoho let nejsou, zvyknout si na to bude poměrně náročný a zdlouhavý proces.

Jak budete provádět dřep? Děláte je jen na půli cesty, nebo nebudete cvičit vůbec a raději stroje? Pokud odpověď na druhou otázku, ano, jsem přesvědčen, že velmi mnoho chybí.

Dřepy, a to zejména ty hluboké, že by v tréninku by měl rozhodně být na předních pozicích.

Proč nevyhýbať hluboké drepom?

Kolenní klouby jsou nejsilnější v plném pokrčení. Pokud si všimnete malé děti, když si hrají na pískovišti, vždy jsou v hlubokém podřepu bez jakéhokoliv poškození kolena. Kromě toho, všechny vzpěrači s vysokou hmotností drepujú na dno, zatímco poškození tam je opravdu jen minimální.

Základní výhody z hluboké drepov

  • Zvýšení síly – dřepy pomůže vám kromě nohy na posílení středu těla.
  • Budování svalů – provádění hluboké drepov je mnohem obtížnější, než ty – a to má dopad na hormonální změny v těle (to zvyšuje přirozenou sekreci testosteronu, což anabolicky působící na tělo).
  • Posílit kolena a zabránit zranění.

Důvody, proč nejste schopni provádět hluboké dřepy

  • Slabé Vastus Medialis – tyto svaly jsou umístěny na vnitřní straně kolena. Pomoci dostat tělo z hloubky a udržet kolena od sebe.
  • Slabé hamstringy – jejich úkolem je ohýbat kolena a rozšiřují boky.
  • Krátké kalhoty svalů.
  • Špatná pohyblivost nohy.
  • Slabý střed těla.

Hluboký dřep může být provedeno každý. Dávejte si však pozor, pozor!

Hluboký dřep, by měl být pro každého zcela přirozený pohyb, pokud jste, však, mnoho let nejsou, zvyknout si na to bude dost náročné a časově náročný pohyb. Je třeba ale mít na paměti, že bez kompenzační cvičení, pomocí kterých si můžete vyléčit výše uvedených důvodů, které by mohly bránit provádění hluboké drepov, byste se měli spíše vyhnout.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako posilniť hlboký stabilizačný systémJak posílit hluboký stabilizační systém

Střed těla a svaly, které vytváří, představuje nejdůležitější část těla zapájanú při každém pohybu.

Návod na spevnenie stehien špeciálne pre ženyPokyny pro zpevnění stehen a to zejména pro ženy

Stehna jsou velmi často banda, která vyžaduje zvláštní pozornost, pokud jde o stupeň a hubnutí.

Krásny a pevný zadok potrebuje veľa hlbokých drepovJako vyformovať zadek trochu netradičně?

Mít sexy zadek neznamená, že musíte mít vyhublý bar na kost.

Napsat komentář