Jste na to s kondíciou vhodné dělat? Tato rada vám pomůže

Sedavý způsob života se zásadně odráží náš stav, který má, ve více než jedné příležitosti, kde opravdu významný rozdíl.

Možnosti, jak její práce je hodně. Co je však důležité si uvědomit, je skutečnost, že budování fitness je individuální záležitostí. Muž, který nikdy nebyl praktikující, možná na začátku to je dost aerobní trénink o nízké nebo střední intenzitě. Fyzicky zdatnější jedinci se mohou obrátit do svého cvičení zahrnovat časovou cvičení ve formě HIIT nebo tabaty. Základem pro získání fit je tak pohyb. Skvělé je, že každý pohyb se počítá a má vliv na stav. Podle Regionální veřejné zdravotní úřad v Bánské Bystrici "je sport pro každého, můžete začít v každém věku. Pokud máte slabší zdravotní stav, požádat o radu lékaře (1). Pravidelné cvičení může zlepšit kondici, ale budete také získat další zdravotní a psychologické výhody.

Komplexní cvičení jako způsob, jak zlepšit fitness

Co se však doporučuje, aby trenér své klienty, kteří potřebují zlepšit kondičku? "Já jsem pro, a většinou používají komplexní cviky, které zatěžují většinu svalových skupin. V důsledku toho největší výdaje energie, a nejvíce stimulující tvorbu svalové hmoty na těle," radí profesionální osobní trenér Phdr. V Gsch.

Komplexní cvičení jsou naopak z ojedinělé cvičení, které se zaměřují pouze na určité svalové skupiny, jako biceps nebo triceps. Nicméně, komplexní cviky jsou ty, které zahrnují největší počet svalových skupin. Také tzv. funkční cvičení, protože používají pohyby z reálného života a zároveň osoba, každodenní fungování, aby bylo jednodušší. Staré dobré funkční cvikmi jako dřepy, kliky, desky, přejeďte, angličáky atd., Když cvičíte, můžete použít váhu vašeho vlastního těla, ale také výkon zařízení v podobě činky, kettlebells, bosu, popruhy, TRX, atd.

Výhodou funkčního tréninku je také jejich rozmanitost. Nudné a funkční trénink prostě spolu pracovat. Ujistěte se, že v následujících videí:

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj video: www.youtube.com

Tvar má vliv také strava

Kromě pravidelné cvičení, skládající se z kardio jsem posilňovacieho tréninku, má vliv na stav a kvalitu stravy. Mělo by to být zastoupena ve všech důležitých živin, tj. makronutrienty (bílkoviny, tuky, cukry) a mikroživin (vitamíny, minerály). Ve stravě je také důležité, v množství na osobu, energie, vliv jednotlivých potravin na hladinu cukru v krvi a další faktory. To je životně důležité pro správný pitný režim, spánek a v neposlední řadě pozitivní přístup k životu. Po tom všem, s radostí a optimismem, jsou také cvičí lépe.

Pracoval s profesionálním osobním trenérem Phdr. Ľuboš Gschom z www.pohyb.sk

Zdroj foto: flickr.com Odkaz: http://www.vzbb.sk/sk/poradna_zdravia/kondicia.php Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

15-minútový intervalový tréning15 minut intervalový trénink

Je váš velký nepřítel v praxi? Tento intervalový trénink vám dá zabrat, i když to trvá jen 15 minut.

Ako často meniť svoj tréningový plánJak často měnit tréninkový plán?

Velkou výhodou cvičení je, že si můžete vyzkoušet řadu cvičení a techniky. Tak zjistíte, co vás nejvíce baví, nebo co vám nejlépe bere.

Fitnes tréning, ktorý zvládnete aj domaKondiční trénink, který může zvládnout i doma

Připravili jsme pro vás kondiční trénink, na který budete potřebovat jen posilňovaciu lavice a činky.

Napsat komentář