Kettlebell trénink pro celé tělo

Kettlebell je zvláštní druh činek se speciální rukojetí. Kromě posílení tohoto řešení mohou být použity ke zlepšení celkové koordinace těla, například při terapii některých druhů onemocnění.

Výhody činky kettlebell

Jsou vhodné pro muže a také pro ženy. Pokud chcete zhubnout, budovat svalové hmoty, zvýšení síly nebo zvýšení svalové hmoty a vytrvalosti, kettlebell je pro vás ideální volbou. Vše je založeno na jednoduchosti, stejně jako posílit pravidlo, že v jednoduchosti je síla. A právě jednoduchost a účinnost jsou hlavní výhody kettlebellu.

Jako kettlebell funguje

Tyto činky mají speciální tvar, široký zábradlí, a dopředu těžiště. Jen dopředu těžiště od bodu rukojeť je z fyzikálního hlediska příčinou vysoké účinnosti, protože to mění pákové poměry na pohyb rukou. Ve srovnání s klasickým jednoručnou činkou během cvičení pracuje kettlebell neustále svou vahou proti síle ruky, při této hmotnosti není rovnoměrně rozložena. Proto je nutné použít antagonistické (protismerné) svaly jako stabilizátory, čímž se zlepšuje schopnost koordinace pohybu a zahrnuje mnoho svalových skupin zároveň.

Trénink s kettlebellom Swing

Přepracovaný svaly: záda, stehna, ramena

Čisté

Přepracovaný svaly: biceps, ramena

Větrný mlýn

Přepracovaný svaly: střed těla

Dřepy s kettlebelom

Přepracovaný svaly: stehna

Ruské kroucení s kettlebelom

Přepracovaný svaly: břišní svaly

Všechny výše uvedené cvičení doporučuji provádět ve třech sériích po 15-20 opakování. Hmotnosti kettlebellu si samozřejmě vybrat způsob, který jste zadali počet opakování může být provedena s maximální přesností. Tento trénink je velmi efektivní jako HIIT. Cvičit třikrát týdně a výsledky jsou díky použití kettlebellu (samozřejmě také dodržování správné, vyvážená strava plán) bude viditelný rychle.

Zdroj foto: flickr.com Doporučujeme, abyste si přečetli: posilujeme s kettlebellom

Napsat komentář