Úklony do stran cvičit šikmé břišní svaly

Komplexní cvičení pro břišní svaly, to je nejlepší kombinovat skracovačky, reverzní skracovačky a konečně úklony do stran.

Hned na začátku, je důležité si uvědomit, že jen tím, že cvičí břišní svaly není vytúžených cíle znovu. Nicméně, to musí být praxe této hry, dostat do svalové rovnováhy.

Jak se dostat kostky na břiše?

Postup je obvykle poměrně jednoduché a pochopitelné, a skládá se ze dvou částí:

  • Upravit si stravu.
  • Cvičení pravidelně a břišní svaly.

Úprava stravy

Pokud máte velké svaly, ale jsou skryté podkožního tuku, nikdy se nezobrazí. Takže jaké jsou základní principy úpravy jídelníčku?

  • Nejezte jednoduché cukry.
  • Nejezte nasycené tuky.
  • Jíst 1 až 2 g bílkovin na 1 kg vaší hmotnosti.
  • Váš energetický výdej musí být větší než příjem.

Pravidelné cvičení břišní svaly

Při tréninku břicha je vždy k zapojení všech jeho částí. Nicméně, to je možné každé části cvičit s vyšší zátěží, a to je vhodně vybrané cvikom. Dnes říkáš, že to skončilo, stejně cvičit šikmé břišní svaly, které kromě estetického významu mají také funkční význam a ten, který zajišťuje rotace trupu, ale i jeho stabilitu.

Úklony do stran

Toto cvičení je velmi efektivní pro výcvik šikmé břišní svaly. Můžete cvičit buď na váleček nebo s činka v jedné ruce. V tomto cvičení zapojit svaly party, na kterou luk.

Dobrá technika provádění praxe

Při použití činky, postavit se rovně a činku uchopte v rukou, na straně, na kterou budete provádět luk. Volnou rukou držet buď vedle těla, nebo si ji dát za hlavu. Ukloňte do strany tak, že budete cítit kontrakce podmínek svaly, a vrátit se zpět do počáteční pozice. V každém případě, s výjimkou pro vertikální pozice trupu.

Série provádět střídavě na jednu stranu a pak na druhou po 15 až 20 opakování ve dvou sériích.

Zdroj video: www.youtube.com

Šikmé břišní svaly je velmi často při cvičení, vynechat, ale to by nemělo zapomenout na ně. I když je třeba také poznamenat, že toto je, samozřejmě, ne přehánět ani s tímto cvičením, protože mohou vytvořit širší boky, a to určitě nikdo nechce. Jak jsem řekl na začátku, je třeba trénovat vše, a nic byste neměli přehánět, protože to znamená, že jen nerovnováha a asymetrie. Komplexní cvičení pro břišní svaly, to je nejlepší kombinovat skracovačky, reverzní skracovačky a konečně úklony do stran.

Zdroj fotografií: adidas

Ženy vo fitku. ako správne cvičiťŽeny ve fitness centru. Správný způsob, jak cvičit?

Obecně je to, že ženy nedokáží správně pracovat, boj je zodvihnúť hmotnosti a netuší nic o svalové kontrakce.

Ako si vypracovať štíhle stehnáJak si vytvořit štíhlá stehna?

Chcete vyvinut a štíhlé nohy? Vadí trasúce stehen? Musíte opravdu opřít.

Ako začať cvičiť a vydržaťJak začít trénovat a poslední?

Začít s cvičením, je to velká změna. Podobné, jak když se začnete učit cizí jazyk, budete pohybovat, nebo měnit zaměstnání.

Napsat komentář