Krásné a pevné tělo s BOSU

BOSU, oblíbený nástroj pro skupinové cvičení a osobní, je pro lepší výkon, celkovou stabilitu, rovnováhu a koordinaci. Díky bosu si můžete vytvořit nejen krásné tělo, ale i funkční výkonnosti, což se projeví v každodenním životě.

Drtivá většina fitness trenérů využívá v kondiční tréninky a cvičení, které jsou zaměřeny na budování rovnováhy a koordinace, proto je BOSU jeden z najpreferovanejších cvičení zařízení do skupiny a individuální sporty. Na pozitívach to cvičebnej zařízení svědčí i skutečnost, že byla založena v roce 1999 v USA. Dnes je nezbytnou součástí každého fitcentra.

BOSU nutí muže do cvičení zapojit celé tělo. Je nutné udržet rovnováhu, je do cvičení zapojeno více svalů, což vede k lepším výsledkům. BOSU je v podstatě univerzální praxe, průvodce – použité v platnost školení (pro zvýšení svalové hmoty, tvarování svalů), kardio aktivity (podpora kardiovaskulárního systému a spalování kalorií) a Tělo a Mysl cvičení, jako je pilates. Je také vhodný pro těhotné ženy a slouží jako certifikované rehabilitační nástroj.

4 důvody, proč s BOSU začít a nikdy nechci přestat

Obecně platí, že pravidelné cvičení s bosu připsat následující výhody:

  • BOSU je ideální pro funkční trénink, kde se používá cvičení vycházejí z pohybů, které jsou člověku přirozené. Ty pak budou výhody cvičení čerpat v každodenním životě (síla, vytrvalost při provádění domácích prací atd.)
  • Bolesti zad, krátké a ochablé svaly, může být způsobena non-použití (nebo naopak opotřebení) určitých svalových skupin nebo jednostranný trénink. Cvičení s bosu posiluje široké spektrum svalů a jádro těla, tedy na oblast břicha a zad, které jsou klíčové pro správné držení těla. Pokud chcete vyformovať hýždě, stehna a lýtka, na bosu je ideální volbou, protože jsou významně zapojeni do cvičení svalů dolních končetin.
  • BOSU vezme úvěr pro tvarování těla, svaly posiluje a zeštíhluje, pomáhá při spalování tukové zásoby.
  • Je bezpečný cvičebnou nástroj, protože to pomáhá zpevnit i klouby a šlachy.

Cvičíme s BOSU

Kromě toho, že můžete s bosu cvičit na skupinové cvičení, vřele doporučuji tento balančnú zařízení pro cvičení doma. Uplatnění najde ve všech typech vzdělávání. Nevěříte? Možná vás inspirují následující videa:

Musíte spálit kalorie? Tady je BOSU cardio cvičení

Kardio trénink, pomáhá při spalování tuků, budování vytrvalosti a prospívá srdci. Kromě toho, je také velmi legrační:

BOSU je chybějící nebo pilatese

Střed těla (svaly břicha, pánve a zad) jsou jedním z nejvíce důležité zásady pilatesu. Praxe tyto svalové skupiny a hluboké svaly, je dostat velké pozornosti. Samozřejmě, BOSU, na co si nesmíte nechat ujít:

Cvičit efektivněji, doma i břišní svaly!

BOSU uplatníte také doma v precvičovaní břišní svaly. Od té doby neustále otepluje a většina z nás trpí jen ochablé břišní svaly, zde je několik tipů na to, jak umožnit jim s bosu:

Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář