Krátké anaerobní trénink pro spalování tuků

Velmi dobrá volba pro spalování tuků je kromě správné stravy a zařazení dobrý anaerobní cvičení.

Zvýšení spotřebované kalorie

Vhodnou volbou kromě školení je, samozřejmě, také mění základní činnosti, které budete dělat každý den:

  • místo výtahu použijte schody
  • vystupte na autobusové zastávce na jeden a dva, než jste měli v plánu
  • jet do práce na kole a ne autem

Spalování kalorií se zvýší již pomocí těchto aktivit, které jsou pro tělo neobvyklé. Množství spálených kalorií za týden může zvýšit až na několik tisíc kJ.

Cvičení

Cvičení pálení, samozřejmě, zvýšit. Platí dvě základní pravidla:

  • Pokud vaše tělo zaťažujete málo, ale delší dobu, po určité době (přibližně 20 minut) budete začít spalovat tuky (nevýhodou tohoto školení, nicméně, je to, že tuky konzumovány jen během školení).
  • Tedy intenzivnější a kratší je sportovní činnost, více sacharidů, kterou spálíte. V tomto případě však dochází k pálení tuku po cvičení a po dobu až 36 hodin po tréninku, a to je opravdu výhodnější.

Cvičení celého těla ve formě HIIT

Bohužel, žádné sportovní aktivity vám nemůže zaručit, cílené hubnutí na určitých místech vašeho těla. Proto, to je nejlepší, aby se cvičení patří cvičení pro celé tělo, nebo cvičení, které zapojí co největší množství svalů. Forma cvičení HIIT může být také kombinace posilňovacieho trénink s vytrvalostným. Tento typ tréninku je sice poměrně obtížné, ale s použitím je to velmi rychle se dostanete ven nežádoucí tuk a budete se cítit fit a plný energie.

Příkladem anaerobní trénink

Cvičení proveďte 30 sekund, a pak máte 60 sekundovú přestávka, během které pouze vyklusávajte a pokračovat s dalším cvikom.

  • kliky
  • zvedání nohy vleže
  • dřepy
  • skracovačky
  • přejeďte
  • hyperextenzie
  • opakujte celý cyklus

Nejlepší frekvence cvičení je 3 krát týdně, např. v pondělí, středu a pátek. Tak zkuste přemýšlet o tom, co budete trávit svůj volný čas a pokud můžete obětovat cvičení, uvidíte, že odměna v podobě zlepšení kondičky a připravil tělo dorazí.

Zdroj foto: goodfon.su Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako vám pomôže vysoko intenzívny intervalový tréning?Jak si pomoci vysoce intenzivní intervalový trénink?

Určitě v mnoha směrech. Spevníte vaše tělo. Budete spalovat více tuku v kratším čase.

Fit po sviatkoch: útok na pevný zadokFit po prázdninách: útok na pevný zadek

Tvoří pevný zadek je to není tak snadné, a to zejména ženy, mají s tím spoustu problémů. Samozřejmě, že to může být všechno.

Do formy po sviatkoch: útok na stehnáDo formy po prázdninách: útok na stehnech

Přiznám se, že během prázdnin jste necvičili, stejně jako kdy jindy, a teď to chcete dohnat.

Napsat komentář