Krátké strečingový plánu na protažení celého těla

Strečink můžete dopřát kdykoli během dne. Pomůže uvolnit ztuhlé svaly a cítit se lépe.

Strečink je nezbytné cvičení před tréninkem a po jeho ukončení. Proklouznout svalů, nicméně, můžete také v kanceláři nebo doma, když dlouho sedíte a máte ztuhlé svaly. Co je strečink smyslu? Je prevence zranění, svalové nerovnováhy a bolesti s tím spojené, to dělá člověk odolnější vůči únavě atd.

Pokud se chystáte provádět strečink celého těla, je nutné, aby organismus krátce zahřát. Vhodná je například chůze na místě po dobu 5-10 minut. Je pravda, že svaly nikdy nenaťahujeme, když nejsou rozohriate. Při provádění jednotlivých cvičení poslouchat své tělo, jinak může vzniknout nepříjemná zranění. To znamená, že je přirozené, sval v naťahovaní "cítit", ale to by nemělo jít o nepříjemnou bolest. Navíc, v různých protahovacích pozic zotrvávame 10-15 sekund a rutinu opakujte několikrát za sebou, zatímco pohyby, může být škubání.

Tipy pro rychlé protažení celého těla Strečingové cvičení na krku a proti bolestem hlavy

Napětí v oblasti krční páteře je nejčastější příčinou bolestí hlavy. Snadné strečingové cvičení, určené pro oblast šíje, zmírnit.

Protahování svalů rukou, ramen a zad

V následujícím videu najdete návod pro protažení svalů na ruce, ramena, hrudník a záda.

Roztahování zadku

Toto cvičení je skvělé pro protažení svalů sedacího svalu.

Strečink na přední část stehna

Pokud byste měli v této praxi, problém s rovnováhou, přidržte zeď nebo opěradlo židle. Podstata tréninku spočívá ve dvou aspektech pokrčenej nohu směrem hýždí.

Hamstringy

Kromě hamstringov se vám líbí předchozí cvičení precvičíte i rovnováhu.

Protahování v kanceláři

Pokud jste v práci a začnete cítit únavu nebo bolest hlavy, tyto strečingové cvičení může pomoci zlepšit výkon.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Strečingové cvičení pro nohy Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář