Kruhové cvičení spálíte mnohem více kalorií

Kruhový trénink je systém, kde jste dokončit jednu sérii, a téměř bez pauzy budete pokračovat do další cvikom. Po dokončení jeden "okruh" všech vybraných cvičení celý postup několikrát opakovat. Skutečnost, že se budete pohybovat poměrně rychle a po dlouhou dobu, bude nejen tvar vašeho oběhového systému, ale také spalování tuků.

Poučení z normálního tréninku spálíte asi šest kalorií na kilogram tělesné hmotnosti, zatímco lekce kruhového tréninku, až deset kalorií. Nicméně, musíte cvičit plynule, rytmicky a s minimem dlouhé období přerušení.

Obvod

Klíč k montáži na kruhové cvičení je jeho jednoduchost. Příliš mnoho cvičení, nebo špatné cvičení, je neproduktivní a brzy dojdou.

Po složení kruhový trénink platí určité zásady

První, použijte cvičení na velké svalové partie, jako jsou stehna, záda, hrudník a břicho. Po adaptácií můžete také přidat další obvod s izolované cvikmi do lýtka, ramena, bicepsy, tricepsy a hamstringy. Obvody plní úkoly na pondělí, středu a pátek.

Za druhé, máte svobodnou volbu mezi cvikmi s účinkem proces, na vašem zařízení, nebo s tělesnou hmotností. Protože kombinace všech tří možností je pestrejšia a zábavné, nikdo neprikazuje, že máte připravený obvod výhradně s účinkem proces a další pouze na strojích.

Třetí, optimální počet cvičení na okruhu je pět, počet opakování 8-15 a série také pět. Zatížení zvyšovat postupně v každé sérii. V závislosti na vašem kondícií si můžete odpočinout mezi cvikmi o 20 sekund mezi okruhy 1-2 minut. Pauza neustále skracujte, pokud nebudete moci projít všechny obvody prakticky non-stop.

Pokud máte problémy s určitou partou, je možné vytvořit speciální okruh, například pro nohy nebo pro oblast pásu. Jedná se o gigantické série pěti cvičení, které budete provádět po sobě s minimální dlouhé období přerušení.

Velkou výhodou kruhového tréninku je úspora času, protože 25 série může být dokončena v 30-40 minut. Nevýhodou je skutečnost, že v přeplněné tělocvičně není snadné zajistit pět volných stanic, a proto budete muset improvizovat.

Nakonec dvě poznámky. Pokud jde o zlepšení své tělo, není tam žádná taková věc jako "volný čas". To je jen investoval nebo promarněného času. Podobně je to také s námahou. Každý program je dobrý v tolik úsilí do toho vložit. Absolvování velkého počtu bezmyšlienkových série s lehkými váhami, aby luxusní stroje nemá stejný význam jako tvrdé práce na velké svalové oblastech s dostatečnou zátěží. Produktivní trénink jednoduše vyžaduje vystoupit ze své komfortní koule a trochu odreli kolena!

Napsat komentář