Kruhový trénink – nový trend v fitnescentrách

Novinkou loňského roku v našem fitness centra je kruhový trénink. Zajímavý a efektivní druh cvičení určené pro ženy i muže. Byla jste s ním?

Pravidelný návštěvník fitnescentier není třeba, z principu posilování blíže přiblížit. Tréninkový plán mají pevně uloženy v paměti. Jednotlivé cviky jsou prováděny automaticky. Hodina v tělocvičně je zaměřena na důkladné přeškolení z jednoho, maximálně ze dvou svaly cílené cvikmi, zatímco břišní svaly jsou cvičení téměř vždy. Revoluce v systému, posílení bylo způsobeno tím, takzvaný kruhový trénink. Musíme uznat, že zaslouženě.

Seznamte se s kruhový trénink!

Kruhový trénink představuje nápadité a efektivní připojení princip aerobní cvičení a posilování, podle přesně definovaných zásad. Podstatou kruhového tréninku spočívá v rozdělení cvičení pro oddíly a problémy. Jeden obvod se skládá z 6 až 10 cvičení, v přesně stanovený počet opakování, které zahrnují různé svalové skupiny.

Přestávky mezi jednotlivými cviky v sekci jsou povoleny v maximální interval 30 sekund. Plynulost individuální cvičení v obvodu je velmi důležité pro efektivitu tréninku. Takže ne ulievanie! Sekce vybraných cvičení se opakuje dvakrát až šestkrát. Začátečníkům bohatě postačí pro jeden nebo dva obvody. Mezi dvěma obvody, můžete "vydýchavať" trvání až do 2 až 3 minut.

Mějte na paměti, že …

je důležité, aby se v položce na řádku nenasledovali dva tréninky určené pro posilovat stejné svalové skupiny. Pravidlem je, ujistěte se, zvláště pokud jste posílit úplný nováček. Počet opakování jednoho cvičení je přesně určen v závislosti na tom, zda chcete zhubnout, nebo vyzvednout svalové hmoty.

Pro hubnutí, je nutné cvičit se světlem nebo bez závaží hodně krát. Budovatelia svalové hmoty používat těžší váhy a počet opakování je nižší. Kruhový trénink se doporučuje aplikovat s větší intenzitou pohybu a méně stresu, protože to je školení vhodné zejména pro tvarování a formování svalů.

Proč je kruhový trénink oblíbené?

  • s sebou přináší celou řadu různých cvičení, které můžete nakombinovať podle vašich potřeb a přání. Stereotyp a monotónnost jsou vyloučeny,
  • to je kombinace, která s sebou přináší výhody aerobní cvičení, spalování tuků a budování svalů
  • školení mohou být konstruovány s méně náročné cvičení, které zvládne také sportovní začátečníky.
  • cvičení ve formě kruhového tréninku se hodí na různé věkové skupiny, protože cvičení-kruhový trénink lze "ušít na míru", v závislosti na věku a celkové zdraví. Protože toto, tam jsou žádné významné zdravotní nebo fitness omezení. V případě pochybností, poraďte se se svým lékařem.

 

Pro objektivitu hodnocení kruhový trénink se podívat na malé minusy:

  • efektivní kruhový trénink se neobejde bez sportovní vybavení, které mají fitcentrá,
  • cvičení je poměrně náročné na prostor, který může být ve konal problém.

Jak často trénovat přes kolo školení?

Doporučení v tomto směru nejsou jasné. Podle některých názorů, je vhodné, aby praxe v podobě kruhového tréninku až pět krát týdně. Lépe však uděláte, když kruhový trénink si týdenní seznam sportovních aktivit třikrát. Další dva krát dávají přednost platit aeróbnemu a silovému tréninku.

Poznámka: dobrá rada na závěr!

  • břicho je jedna z nejvíce problematických oblastí, tedy oblasti břišní svaly, když cvičíte, budete aktivně podílet,
  • také v tomto ohledu platí následující: "Pomalu dál bude trvat vás daleko." Začínajte pomalu s adekvátní počet událostí a mírný stres,
  • kruhový trénink stejně jako ostatní formy cvičení vyžaduje sledování pulzovej frekvence, nepodceňujte to!
  • důkladná rozcvička je základem každého cvičení!

 

Napsat komentář