Kruhový trénink s vlastní vahou pro ženy

Pro toto školení nepotřebujete žádné vybavení, takže výmluvy jsou odstraněny!

Před zahájením provádění školení, dejte si alespoň 5 minut kardio. Poté odcvičte všechny cviky, jeden po druhém v zadaném počtu. Po dokončení obvodu dopřát kratučkú zlomit čísla opakujte ještě 2 krát. V závěru, nezapomeňte vydýchanie a závěrečný strečink.

Cvičení číslo 1

Postavte se na šířku ramen, chodidla paralelně. Kolena pokrčte udělat dřep až do pozice, že stehna jsou rovnoběžné s podlahou. Váha těla spočívá na patách. Při návratu do stoje, zvedněte nohu do strany. Opakujte 20 krát, střídavě na každé noze.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 2

Cvičení pochází z polohy na čtyřech, a dostat se do pozice, že chodidlo je na podložce s patou nad podlahou. Pak se jedna noha směřuje přímo nahoru (špička je zapnutý) a pak to jde vytáhnout až na lakťu ruce. Počet opakování je 10 každé noze.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 3

Třetí cvičení spočívá v provádění boční desky, zatímco volné ruce rovně nad tělem a pak je řídil pod trup. Opakujte na každé straně 10 krát.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 4

Další cvikom v pořadí je kľuk. Pokud nevládzete udělat klasický kľuk najít podporu v kolena na podložku. Opakujte 20 krát.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 5

Horolezec je skvělý funkční cvikom. Nebojte se vyzkoušet, nebo varianta, kdy nohy směřují do strany. Opakujte 20 krát v řadě.

Zdroj video: www.youtube.com

Cvičení číslo 6

V této praxi, precvičíte i břišní svaly, protože bicyklovaniu v leže na zádech přidat i vytáčení trupu do stran. Opakujeme 10 krát na každé straně.

Zdroj video: www.youtube.com

Běžné číslo 7

Šesté cvičení je nejvíce športujúcich ženy znají. Spočívá ve zvedání pánve. Opakujte 20 krát v řadě.

Zdroj video: www.youtube.com

Po celém obvodu je opět i 2 krát s krátkou přestávkou.

Zdroj fotografií: adidas.cs

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Drep je náročný, ale účinnýSquat je náročné, ale účinné

Dřep vždy byl, je a bude perfektní cvikom.

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Co je dobré ciferník s zatížení v sedě?

Kdo by nechtěl mít během horkých letních viditelné břišní svaly a břicho, které je dostatečně zesílené?

Angličák – najlepší cvik zo všetkých?Angličák – nejlepší cvičení ze všech?

Pokud je vaším cílem je, aby vlak téměř všechny svaly vašeho těla, tím účinnější cvičení než angličák najdete velmi obtížné.

Napsat komentář