Líbí se vám minerálku? Hold když jí pití těchto zásad

Minerální voda je zdrojem několika minerálů a stopových prvků, ale ty, které jsou nalezeny v jiných zdrojích. Může být problém, většinou sodíku.

Zařazení minerálů do vody a hydrataci, dodává si tyto důležitá pravidla:

Minerální vody by neměly být na bázi vody a dodává hydrataci

V brožurce, Co víme o pitné vodě ve slovenské republice, které si můžete sáhnout na webu Výzkumného ústavu vodního hospodářství, uvádí následující: "Pitná voda je také zdrojem důležitých stopových prvků (Li, Zn, Co, Cu, Sn, Mn, Cr a další) pro lidský organismus žádoucí nebo nezbytné. Vápník a hořčík (což přispívá k "tvrdosti" vody) mají nenahraditelný význam v souvislosti s kardiovaskulárními chorobami. Obsah fluoru v pitné vodě je omezený a příjem tohoto prvku v doporučeném množství v pitné vodě je ze zdravotního hlediska důležité pro zdravý vývoj kostí a zubů. Zdravotní riziko je a dlouhodobé užívání pitné vody, která neobsahuje tyto prvky." (1). To znamená, že i přes nesouhlas některých odborníků by se měly pitné vody tvoří základ naší vody a hydrataci zásoby, a zbytek může klidně přidat minerálkou. Denní dávka minerální vody by neměl být vyšší než 30 procent z celkové vody a hydrataci zásoby, takže jsme neměli způsobit zbytečné zdravotní problémy.

Minerální voda může být vhodně zvolena

Většina z nás by měla dosáhnout pro minerálkach, které jsou určeny pro každodenní pití. Dobrou volbou je například minerální vody Budiš, ve kterém můžete najít draslíku, sodíku, vápníku, hořčíku a dalších látek. Například nedostatek draslíku vede ke svalové slabosti, podrážděnost nebo vyšší krevní tlak. Vápník je prevence osteoporózy a je důležitý pro silné a zdravé zuby. Hořčík zabraňuje křeče, podrážděnost, a také bolesti hlavy. Jako sodíku, je v naší stravě dostatečně (až nadbytočne) zastoupeny, a proto bychom měli volit minerální vody, které obsahují méně a nejlepší je, minerální vody střídat.

V případě, že máme nějaké zdravotní problémy, vždy pít minerální vody, aby se poraďte se svým lékařem.

Neperlivá, perlivá nebo jemně perlivá?

I když bubliny jsou pro nás atraktivní, nejsou vždy vhodné. Často způsobují nadýmání, bolest v krku a dokonce i průjem. Tedy založen spíše neperlivú minerální vody Budiš.

Zapomeňte na cukr

Neochutená minerální vody mohou být pro naše tělo v několika ohledech prospěšné. Neměli bychom proto jeho výhody zkazit tím, že si vyberete slazené minerální vody. V láhvi sladenej minerální voda může obsahovat až neuvěřitelných 15 lžiček cukru! Samozřejmě, to závisí na konkrétní minerální vody. Zapomenout také na ty, které obsahují umělá sladidla. Dokonce i ti, podle výzkumu, spojené s několika negativními účinky.

Odkaz: http://www.vuvh.sk/download/VaV/Vystupy/Brozura_O_pitnej_vode_SJ.pdf

Zdroj foto: pixabay.com

Napsat komentář