Lidé, kteří cvičení jsou šťastnější

I vy se někdy ptáte sami sebe, zda jste spokojeni? Štěstí má dopad na každého z nás a dosáhnout na něj mohou být různé. Například, cílem cvičení, protože pohyb nám určitě pomáhá, aby se cítili lépe a šťastnejšie. Jen tím, že štěstí jsme si povídali s Evou Stanovou, že jejich trvalé štěstí, že našel a vzal ji k letu, stejně jako profesionální.

Napsal jsi knihu o hledání štěstí. Domníváte se, expertku na štěstí?

Expert na štěstí? Spíše bych řekl, že k vytvoření štěstí jako životní styl. Štěstí je relativní pojem, to se mění s věkem, a samozřejmě, pro každého člověka znamená něco jiného. Co je to štěstí, každý z nás je objevování sebe. Jsem sprevádzam na objevnou cestu přes kreativitu a, samozřejmě, sám o sobě tento způsob použití. Kreativita umožňuje poznat sami sebe, být v souladu s hodnotami a využít vnitřní zdroje pro tvorbu štěstí.

Často se setkávám s přesvědčením, že štěstí je náhodné a přijde k nám jen občas, nebo jen jednou za rok. A pokud se nám stát, že i během Vánočního času necítíme štěstí, ale spíše únava, zklamání nebo pocit, nic, je na čase se ptát sami sebe: Chci, aby následující žít?

Jak si můžeme být úplně šťastný, když jsme se denně setkávají s většími obtížemi nebo jiných potíží

Můj sen je, aby se lidé domnívají, že mohou šťastná a že jen oni, kteří rozhodnou, zda bude ve svém životě cítit. V anketě ŠTĚSTÍ, že mi napsal jeden člověk, který má cítit šťastný, když se jeho dcera ve škole, horší výhod, ať už jeho 91 letou máma je nemocná. Já vím, na první pohled se to zdá být. Na druhou stranu jakékoliv situaci, která se nám v životě stane, pro nás může být posílena, a co je nejdůležitější, aby nás přivedl k novým povědomí o sebe, o své blízké, o práci. Pokud se situace může být viděn z tohoto uhľa pohledu a najdeme způsob, jak přeměnit staré přesvědčení, že situace, která vznikla, jsme se získat lepší vztah k sobě a svobodu rozhodování. Jsme šťastnější a to se také odráží na vztazích s prostředím.

Pokud se mi něco děje v životě, co je náročné, nebo vůbec na první pohled nevypadá šťastně jsem se zeptat: "Co je pozitivní záměr, pro mě plníš?" Na tuto otázku v první řadě, jsem převzít odpovědnost za tuto situaci – jen já, může se to změnit pozici a na druhé místo, i to nejtěžší, co jsem zažil já může přinést nejkrásnější, když jsem si uvědomil, co se.

eva stanova

Neznám člověka, který by nechtěl být šťastný. Zveřejnění nám recept na štěstí?

Můj recept na štěstí je profilované lety a má několik kroků: V první řadě, přijímám a mám se ráda, takže to, co jsem – jejich nedostatky a silné stránky. V každé životní situaci, musím k sobě upřímní, i když pravdu o sobě je někdy to nejtěžší, zároveň oslobodzujúca.

Mám také každodenní rituály. Než začnu musím v první řadě sám: po probuzení ze srdce jsem se rozhodl, že budu přežít nadcházející den radosti a štěstí, jsem cvičit, meditovat a raňajkujem. Ve večerních hodinách, budete odpovědět na otázku: Jak chci, aby vypadal jako moje zítra je šťastný den? A já vám napíšu, co je prospěšné zítra udělat pro mě jako šťastný muž. Když jsem šťastná, že jsem štěstí. Čas od času vašem programu dopĺňam nových prvků, které jsem se inspirovat a udělat radost. Štěstí stále posilňujem každý den spontánnou činnosti.

Zdá se, že vytváření štěstí chce dost času?

Asi tolik, jako když chceme být čisté a nastavení. Pro mě, to všechno trvá 45 minut. V průběhu let, že mám zautomatizované. Na začátku je nutné počítat s delší dobou, doporučuji začít vždy jen jednu novou aktivitu. Pokud v životě automatizovat a množství času budete investovat, bude snížena, pouze přidat další. Zkuste a uvidíte, že jsem jen to, že jedna činnost, kterou budete dělat, a tak vážit si sami sebe, bude vám hodně štěstí a energie.

Ve spojení s štěstí, nezapomeňte, hormonu štěstí. Kdy jste se začali zabývat?

Se štěstím jsem se začal paradoxně zabývat, když jsem byl v depresi. Tehdy jsem nevěděl, že se to jmenuje deprese, prostě jsem se cítila špatně. Bez energie, nadšení pro život, radost a štěstí. Vnitřní tlak je stále zväčšoval, aby se bylo něco stalo. Měl jsem možnost přijmout situaci takovou, jaké to je a možná začít brát drogy, nebo dělat něco jiného. Výběr byl jasný, jelikož jsem léky nikdy moc neobľubovala. Tato cesta nebyla jednoduchá, vyžaduje si pravdu pro sebe a moje okolí. Rozvedl jsem změnila práci, a později začal podnikat. Okolí se mě ptá, proč? A ze mě padá odpověď: "Chci být šťastná." Tady jsem začal svou cestu ke štěstí. Držel jsem intuitivní a zjistil jsem, že první je důležité zjistit sami. Kdo jsem, co chci, co mě baví a co ne. Prozkoumat neodmyslitelně patřil a sportu. Když jsem prepadali pochybnosti, zda jsem potřeboval k pohybu vpřed, přišel ke mně a fyzické cvičení.

Vy své štěstí připojení, a to i s pohybem. Je pro vás fyzický pohyb důležitý?

Jako dítě jsem pohyb není vázán na mě s šplhom, které jsem opravdu neměl jít. Kouzlo pohybu jsem objevil až po 30-tke. Začal jsem dělat sporty, které byly pro mě přináší radost. Tanec jsem šel do fitness, nebo jít a nadechnout. Po nějaké době jsem si uvědomil, že sport přináší radost. Na začátku mě štěstí je, že jsem překonat lenost. Později jsem šel sám a byl jsem šťastný. Říká se, že sport vyplavuje endorfiny. Mě nejvíce prirástlo srdce mé ranní cvičení a cvičení krok pro štěstí! Způsob, jakým budete chodit, dýchat a vyčistit svou mysl, vyplavuje více endorfínu, takže máte pocit, více štěstí.

Jaké cvičení budete dělat? A jak často?

Každý den budu cvičit ranní cvičení, které nadace vznikla z cvičení Pokojného bojovníka a když jsem se ho popridávala další prvky. Dále je součástí mého života, cvičení pohybovat dopředu pro štěstí! v současné době vzhledem k pracovnímu vytížení, je to 2x za měsíc. Nejlepší, co jsem cítil, když jsem to udělal jednou týdně. Ty dva stabilní cvičeniam pridávam takové, které se mi prostě přináší radost. Nejčastěji je to plavání a tanec.

Myslíte si, že lidé, kteří jsou fyzicky nejsou v pohybu, nešportujú, nemůže být šťastný?

Pocit štěstí a pohyb je ovlivněn několika faktory: věk, styl práce, stres. Podle mých pozorování, jeho význam v životě se zvyšuje s věkem, stresem, ale i nudnou práci, nebo stresující situace v životě. Jasně, pokud se člověk se cítí bez energie, nešťastný, nebo se necítí vůbec nic, doporučuji začít s pohybem. Dokonce i 5 minut denně doma. Důležitou podmínkou je, že vás baví a dělat to každý den. Největší účinky se cítíte po 21 dnech.

Jak by se vám motivovat lidi, pro které je pohyb doslova tabu?

Máte pocit, že nemáte čas, nic vás v životě netěší, budete cítit slabý a váš život, nebo vaše okolí trochu měření? Určitě začít se sportem, ať už doma nebo venku, pomalu nebo rychle, to je naprosto jedno. Najít ten správný pohyb pro vás a vydržet 21 dní. Pokud jste nevydržali, nevzdávejte se, objevovat takové hnutí pro sebe, ve kterém vydržíte. Když si vážíme sebe prostřednictvím pohybu – to vám zvýší sebevědomí, váš den je jako kdyby zvětšený – můžete spravovat více věcí, budete se cítit šťastný a tento postoj k vám začne docházet a své okolí. Co myslíte, je to stojí za to?

Kdo je Eva Stanová

"Věřím v sílu provozovny a skutečnosti, že je přirozenou součástí našeho života, od narození. V průběhu života se však stala situace, že jsme zamčený, a mi věříme, že skutečnost, že nevíme formě. Jejich kreativitu, rozhodl jsem se věnovat psaní, vytváření stylu-štěstí, v první řadě, pro sebe a v druhé, inspirovat a doprovázet lidi, kteří chtějí vytvořit svůj vlastní životní styl – ŠTĚSTÍ. Je určen pro ty, kteří jsou na rozcestí a chcete zjistit sami, stejně jako pro ty, kteří se vědomě rozhodli, že chtějí být šťastní. "

Zdroj fotografií: Linda Bohušová

Napsat komentář