Léto je tady! Praxe vaše tělo s programy, aquafitnes

Cvičení na zemi bylo dost. Teď je tu nový fitness možnost – dát své tělo v bazénu!

Co je aquafitnes?

Voda je nejlepší prostředí pro pohyb, protože zatížení kloubů, nebo páteře. I když je plavání skvělé, že bazén může být, například, také k posílení nebo praxe vodní aerobik. Právě o tom je aquafitnes. Jde o různé sportovní aktivity, především aerobního charakteru, které jsou společně prováděny v bazénech za průvodu hudby.

Pro koho je vhodné aquafitnes

Vzhledem k tomu, že pohyb ve vodě poskytuje výrazně menší zátěž na klouby a páteř, aquafitnes, že je vhodný sport pro lidi s větší nadváhou, pro starší lidi nebo pro ty, kteří mají obecně problémy s pohybový systém. Jistě to ocení i začátečníci, protože člověk vůbec nemá pocit, že tvrdě cvičit.

Proč je aquafitnes lepší než klasické aerobní?

Návrh sestavy aquafitnes jsou přátelštější, protože, které neznečišťují pohybového aparátu, a výrazně posílit kardiovaskulární systém. V profesionálně vedené lekce s trenérem je aquafitnes školení je výrazně intenzivnější než klasická aerobní zaschnout. Voda nadnáša, přilne k tělu, proto pohyb neustále nutit, a podporuje ji. Tlak a odpor vody, podle pořadí, sloužit jako "závaží".

Pravidelnost je více než stojí za to

Pravidelné výkon jeden z programů, aquafitnes zaručíme množství výhod. Kromě fitness a pružnost rozvíjet sílu, pružnost páteře, pohyblivost kloubů a väzív. Ve stejné době, jsme se podporovat koordinaci a flexibilitu celého těla. Aquafitnes má příznivý vliv také na psychiku a je velmi vhodný také pro těhotné ženy, děti a starší osoby.

Aquafitnes takto:

  • to také slouží jako rehabilitace,
  • má příznivý vliv na nervový systém,
  • je vhodný pro reumatikov a pro pacienty s artrózou,
  • posiluje hluboké svaly,
  • tvar těla,
  • snižuje hmotnost,
  • zvyšuje úroveň fitness,
  • podporuje dýchací systém.

Tam je z čeho vybírat

Aquafitnes je sestaven z různých cvičení programy, které jsou opravdu rozmanité a různorodé. Většinu času, tyto programy se inspirovat "silnice" atletikou, jako je rychlá chůze, běh, skoky, hody, vrhy nebo loptovými hry, jako je fotbal, golf, hokej, volejbal nebo tenis. Program aquajogging je, například, se zaměřením na běh ve vodě, aquawalking je vhodný zejména pro rehabilitaci a pro pacienty s artrózou. Existují však jiné – aquarobics (aerobik ve vodě), kondiční plavání (kondiční plavání), aquadance (tanec ve vodě), aquastretching (protahování ve vodě) a mnoho dalších.

Co nezapomenout při cvičení programy, aquafitnes?

Letní program aquafitnes přání, však mnozí zapomínají, při cvičení na pitný režim. I přesto, že vlaky ve vodě, tělo tekutiny potřebuje. Doručit je můžete prostřednictvím čisté vody, minerální vody Budiš nebo iontových nápojů.

Doporučujeme minerální vody Budiš

Evelyn budiš

Zdroj foto: unsplash.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Pite vodu, zrýchli váš metabolizmusPít vodu, urychluje metabolismus

Pravidelný příjem tekutin je hubnutí tak důležitá jako pravidelný příjem stravy.

Letné smoothies, ktoré si zamilujeteLetní koktejly, které si zamilujete

Nic v létě neosvieži a nezasýti lepší, než ovoce a zeleniny. Pokud jsou vhodně kombinovat, se můžete těšit na nezapomenutelné variace.

Pri chudnutí je pitný režim nevyhnutný! ako ho dodržiavať?Při hubnutí je pitný režim nutný! Jak je udržován?

Pitný režim je pro hubnutí velkou pomoc.

Napsat komentář