Minerální vody jako osvěžení v létě

Minerální voda je přírodním zdrojem minerálních látek, které mohou v našem těle chybí v důsledku zvýšené pocení během letních veder.

V létě, tím intenzivnější potíme. Tělo se snaží, aby všechny pravomoci k regulaci tělesné teploty, a proto ztrácíme nejen tekutiny, ale i minerální látky, jako je sodík, hořčík, vápník a draslík. Tyto jsou důležité pro mnoho funkcí v lidském těle, bez nich naše tělo nemůže správně fungovat. Například sodík a draslík mají vliv na řízení tělesných tekutin, hořčíku zabraňuje vzniku křečí, a vápník je důležitý pro silné kosti a zuby. "Minerální vody je vhodné doplnit během teplých letních dnů, zejména v důsledku změny minerálních látek do těla, což je pocení ztratit," říká nutriční poradce Ing. Libor Javro.

Kolik minerální vody k pití během dne?

Tuto otázku položte těm, kteří se zajímají o své zdraví a vitalitu. "Z celkového vody a hydrataci dodávky dle individuálních potřeb by mohla minerální vody obsahují přibližně 0,5 l v normální, tj. 1,5 do 3 litrů příjem tekutin během dne," dodává odborník na výživu. Gro vody a dodává hydrataci, proto zahrnují čistou vodu z kohoutku, pak může být doplněno minerální vody, bylinné čaje, riedené ovocné nebo zeleninové šťávy.

Tipy pro výběr vhodné minerální vody Základem je přečíst na štítku

Při výběru minerální vody, je nutné věnovat důkladné čtení etiket. Pokud se rozhodneme minerální vody pro běžné pití, jsme se vyhnout těm, které jsou silně celkem. To je pravda, i když budeme trpět nějaké zdravotní obtíže, protože větší příjem minerálů může vést v těle galibu (například zvýšený příjem sodíku zvyšuje krevní tlak a způsobuje zadržování vody v těle a tak dále). Ideální je vybrat si proud vody, tak dennodenné pití a dosáhnout na slovenské minerální vody, jako jsme země, která má bohatství v podobě minerálních pramenů. Samozřejmě, i zde platí pravidlo, že byste neměli soustředit pouze na jeden druh minerální vody, ale minerální voda pravidelně otáčet je.

Denní pití je vytvořen a slovenské minerální vody Budiš, která má blahodárné účinky na trávení a dýchací systém. Kromě toho, že stimuluje činnost jater, žlučníku a ledvin. Představuje tak vynikající volbou pro diverzifikaci vody a hydrataci zásoby, a to nejen během horkých letních dnů.

Oxid uhličitý nemusí být přítelem našeho zdraví

Výrobci minerální vody nabízejí klidné, jemně perlivá a perlivá minerální voda. Většina z nás dává přednost sycené minerální vody z důvodu, že jsme se cítit více svěží. V žádném případě však není nejlepší řešení. Zastoupen oxid uhličitý může způsobit to, že bublinkovej minerální vypijeme mnohem méně, než naše tělo potřebuje. To může také způsobit nepříjemné pocity nadúvania, průjem nebo bolest v krku.

Pozor na cukr!

Při výběru minerální vody jsou zásadně preferujte ty neochucené. Pokud siahnete po ochutených verze, můžete do těla doplnit v přepočtu 10 až 15 kostek cukru na 1,5 litru. Opatrnost musí být také pro alternativní názvy pro cukr, které lze nalézt v minerálkach, to je, například, glukózo-fruktózový sirup a podobně. Vyhněte se také minerální vody, které obsahují umělá sladidla a konzervanty, jako benzoan sodný (E211).

Pracoval ve spolupráci s výživovým poradcem Ing. Liborom Javrom z www.vyzivovestudio.sk

Zdroj: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

„Obyčajné“ potraviny, ktoré spestria jedálniček"Obyčejné" potraviny, které budou diverzifikovat stravy

Potřebujete, aby se, aby vaše strava zavanul nový vítr? V tom případě se vyluhovat několik nových chutí.

Aká je úloha zeleniny pri chudnutí?Jaká je role zeleniny v hubnutí?

Která zelenina mají nejméně kalorií, jak moc se může jíst a dělat to kombinovat když se snažíme shodit přebytečná kila?

Tipy na spestrenie pitného režimu v leteTipy na oživení vody a hydrataci dodává v létě

Je čistá voda, nejlepší způsob, jak doplnit tělu tekutiny, nebo může být pitný režim zpestřit, stejně jako jiné nápoje, které naše zdraví prospejú?

Napsat komentář