Moje matka Olga má 6 měsíců po porodu dokonalou postavu

Změna přišla, když Olga pochopí, že pokud chce zbavit zadek se musí pohybovat.

Motivační příběhy o lidech, které jsem opravdu rád. Jako editor Jane, pošlete mi podklady pro zpracování mladou ženu, která může být motivací nejen pro čerstvé maminky. Připojil i fotografii, která mi téměř vyrazila dech – podívejte se 6 měsíců po porodu jako Olga Chromková, tak to je opravdu "klobouk dolů"! Jak to všechno začalo?

Následoval maminky na sociálních sítích a zajedala s čokoládou

Olga nikdy nebyla výslovně sportovní typ, a dokonce i jako dítě inklinovala spíše ke knihám. Na základní a střední škole, úspěšně vyhnout se všechny kontroverze tělocviku. V době dospívání však začal zvednout ženské křivky a hodil na dietu. Až na vysoké škole pochopili, že jim nikdo nic nedá a musí se začít stěhovat. Jak přiznává, byl to jen začátek nové cesty. Pak přišlo těhotenství a Diskriminaci nemohla se dočkat, až uvidíme, jak to přináší všechny dobroty, které dříve potravin v moderování. "Zatímco ještě před těhotenstvím jsem fičala vůbec zdravé, preferovala celozrnné výrobky, jíst hodně ovoce a zeleniny, v průběhu těhotenství pro mě bylo hlavním zdrojem energie, jídlo – no pocukrovaná a s cacao. Sledoval jsem, fitness pro maminky na sociálních sítích, se jim líbilo a zajedala s čokoládou," vzpomíná z tohoto období, mladá matka. Nedisciplinovanosť ve stravě postupně také vzal na hmotnosti – hmotnost 21 kg. Po narození, udělal 5 nebo 6 liber, a zbytek zůstal na hýždích a stehnech. Nicméně, hmotnost zpočátku moc neřeší, protože chtěla, aby zdravotní sestra. "Po několika týdnech od narození je v plném proudu. Kila jsem nebyla studována. Zpočátku šli poměrně pomalu. Základem mého jídelníčku jsou polévky, vývary a prívarky. Postupně jsem přidala lososa, ovoce a poměrně brzy jsem začala jíst všechno ostatní. Zhruba měsíc po narození, jsem dopriala kachna se zelím," přiznává mladá matka.

OľgaDva měsíce před narozením. Zdroj foto: Olga Chromková

Cvičení přišly na řadu asi 6 týdnů po porodu

Během celého těhotenství, Olga se těšila na běh. Představovala si, co bude úžasné, když budou mít dítě doma a ona bude jít běhat. Realita však byla trochu jiná, protože se bojí, jako dítě, aniž by to doma zvládne. "Hormony, prsu ženy jsou monstra a mě na konci běhu pocit, že pláče, a to navzdory dvěma sportovním podprsenkám moje prsa by nalít mléko, a po třech kilometrech jsem se vrátil domů moje, mimochodem, zcela spokojnému dítě," vypráví mladá maminka. Tedy moc byla dána, tak se snažil několik hodin jógy. Brzy přišel na to, že bez poriadneho plán nebude fungovat. Potešená, však bylo, že díky pravidelné kočíkovaniu byl již tři měsíce po porodu na váze, kterou měla před těhotenstvím. Přes toto, nicméně, hledal trenér Peter Buvalu.

Základem je cvičit všechny části těla

Olga najde trenér, proto, aby se zlepšila funkčnost těla – to znamená, stavu a bez problémů držel dítě delší dobu na ruce. Na základě školení byla krátká, ale intenzivní kardio, většinou na veslovacom trenežéri nebo na pasu – 1 km za 5 minut. Pak přišly na řadu strečink a skutečné vzdělání, založené na cvikoch s vlastní vahou, jednoručkami, kettlebells, TRX, expandermi. Cvičení není zaměřena pouze na problematické části, ale k získání symetrie všech rozměrů, protože "většina žen, které mají podobné problematické partie, tedy hýždě a stehna, ochablý triceps, a po porodu se k tomu přidá i žaludek. To je zásadní nezamerať na jeden zápas, ale trénovat celé tělo." Kromě toho, Olga doporučuje, aby všechny matky, věnovat se, co je baví, a také využít cvičení, jako příležitost si odpočinout a chvíli se věnovat jen sami sobě.

OľgaZdroj foto: Olga Chromková

Ptáte se, jak si najít čas na cvičení kromě péče o dítě? Věřte mi, když budete chtít, najdete ho. Oľge například, nejvíce vyhovuje cvičení v dopoledních hodinách. Trénuje třikrát týdně, a to vždy na osmé. Miluje ten pocit, když docvičí a má celý den před sebou. Dále odhaluje, že poslední týdny se mu také spustit. Čas na cvičení, je to hlavně kvůli tomu, že přítel, kterého jsem mámě její malé synčeka postrážia "já Vím, že ne všechny maminky mají možnost, aby se jim dal někdo na péči o dítě. U nás pracujeme na systému, který dvakrát za týden je s dítětem otec a jednou pro matku. Když jsem se jít si zaběhat, to je obvykle přes víkend nebo ve večerních hodinách, tam je člověk doma, a díval se na mě s malým oknem," dodává Olga. Nicméně, existují i jiné možnosti. Olga doporučuje se využít každou příležitost k pohybu – chodit po schodech nahoru, kočíkovať a dobrý kardiom bývá také úklid domů. Navíc v současné době jsou velmi oblíbené skupinové cvičení pro maminky s dětmi. Máma jsi skvělá zacvičia, zatímco dítě slouží jako "hmotnost" a detičky od útlého věku socializujú.

oľgaOlga 6 měsíců po porodu. Zdroj foto: Olga Chromková

Maminky, poslouchat své tělo. Prosím, podívejte se na ty, co si dát na talíř

Říká se, že 70 až 80 % úspěchu v hubnutí a tvarování těla je strava. Samozřejmě to potvrzuje každý, kdo se někdy chudol, nebo změna vaší postavy. Jak to bylo s Oľgy? Ve stravě, byly (a jsou) zastoupeny vývary, prívarky nezahusťované mouka, hovězí a krůtí maso, ryby, a dokonce i sladké potraviny, protože, jak sama říká, je sacharidový typ. Nicméně, přednost vysoce kvalitních surovin od místních pěstitelů a chovatelů. Jak na sladké, tak musí být ve zdravé formě. "K nezdravým dobrotám hledám zdravější alternativy. I když pečiem a my jsme vaření, receptů, které si upravujem být zdravější. Pro nás je napečené třikrát týdně, ale bílá mouka nebo cukr pro nás zeptejte. Dort si doprajem také na desáté večer. Za téměř třicet let mého života, vím, jak moje tělo funguje, a jsem si vědom skutečnosti, že jde do sacharidů. To je důvod, proč to není dobré sledovat diety. Ženy, řekněme, bude číst o proteínovej dietu, jíst pouze maso se zeleninou, a jsou zklamáni, když nakonec priberú," varuje sympatický matka.

Naučte se milovat své tělo a užijte si život

"Po porodu, i když jsem měl pocit, že moje tělo je doničené, jsem začala mít rada jako nikdy předtím. Maminky, asi víte, o čem mluvím. I když vaše tělo není dokonalé, mohl být život vašeho dítěte a jste náhle přestal řešit strie na hýždích nebo potrhanú kůži na břiše. Celý život jsem "proč jsme se pro to, že chci mít menší stehna, delší nohy, chudšie ruce a podobné "vynálezy"," přiznává Olga, a dodává, že po narození synčeka to nemá čas. Ale, když přestal řešit nedokonalosti svého těla, s trochou úsilí, šla kila dolů. Teď to není cílem dokonalou postavu, ale stav, pruhy na břiše jsou jen milý bonus.

OľgaOlga 6 měsíců po porodu. Zdroj foto: Olga Chromková

Oľgine tipy na konci, jak zhubnout a vyrysovať vaše postava

Že změna přijde, když jsme se přizpůsobit menu a začneme míchat, to je zřejmě jasné každému z nás. Olga je pro všechny maminky, měla ještě dobrou radu: "nezapomeň, že tvé tělo je zázrak. Během těhotenství můžete udělat fascinující věci. Pohybovat se a vychutnat si každý okamžik. Nestresujte, protože stres a nedostatek spánku také přispívá k tomu, že tuk je uložen tam, kde má. Nic nesiľte a najít si na sebe čas. Obecně platí, že skutečnost, že jsme mamami, neprestávame být ženy. Nevyhovárajte na genetice. Pokud chcete pěknou postavu, musíte jít na schůzku!"

Zdroj foto: Olga Chromková

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Fitnesska denisa lipovská: prešľapy a neúspechy na ceste za lepším životným štýlom sú normálne, ale netreba sa nechať demotivovaťPřekážky na cestě za lepší životní styl jsou přírodní

Dnes vám řekne, jak se dostat do vysnívaným krivkám.

V 13-tich zvíťazila nad obezitou. zmenila svoj životný štýl a dnes vyzerá ako fitneskaV 13-ers zvítězila nad obezitou. Dnes vypadá jako fitneska

Niki Vajdová měla odmala problémy s nadváhou.

Ivana zhodila viac ako 20 kíl, aj keď jej okolie príliš neveriloIvan zhodila více než 20 liber, i když jeho okolí moc neverilo

S venkovní pre-zahájena v létě roku 2014. Měl jen 86 kilogramů. Dnes to má asi 22 kilo méně. Jak to udělala?

Napsat komentář