Místo pilulek jóga

Obtěžují vás časté bolesti hlavy a nemůžete si pomoct, jiné než tablety? Zkuste si zacvičit jógu, která může být bolest odstranit.

Bolest hlavy může mít celou řadu důvodů. Příčinou může být dehydratace, hlad, nedostatek spánku, hormonální změny, migréna nebo změny počasí. V dnešním způsobu života, nicméně, a to je nejčastější, ale také najnenápadnejšou bolest hlavy "od páteře".

Způsobeno to má krční páteře a počítač

Svalové napětí, který je uložen v oblasti krční páteře, může způsobit vážné šarapatu. Pro všechny je to stojí za to dlouhodobá práce u počítače nebo u stolu a stres. V těchto aktivit naťahujeme krku, jsme se vytvořit v něm napětí a svaly nás tuhnú. Od zátylku to pak tlačil vyšší – na hlavě, což nám může nepříjemně bolet. Když máme pocit, tupá tlaková bolest, a to zejména v nadočnicových obloucích a chrámů, jako kdyby jsme byli "rozpučiť" hlavu. Častým doprovodem tato bolest může být pocit na omdlení nebo na zvracení.

Je důležité věnovat pozornost prevenci a práci někdy přerušit, pomasírovať ztuhlý krk a uvolnění šijové svaly. Když je již příliš pozdě a bolest bude show, často siahame po tablety. Zkuste, nicméně, zmírnit váš žaludek a místo prášků si zacvičte jógu.

Boule na krku odstranit jóga

Pokud z výše uvedených příznaků, nevíte jednoznačně určit, zda je vaše bolest vychází z krční páteře, jistě to najít, pokud jste siahnete na zátylku. Pokud jste nahmatali "hrb" nebo vypuklinu, můžete si být jisti, že vaše ztuhlé šijové svaly se musí uvolnit. Tento "hrb" je vytvořen stuhnutými a napätými svaly a může zcela odstranit, například, jogovými cvikmi. Větší vypuklina, svaly stuhnutejšie a způsobuje častější bolesti hlavy.

Pomocí jógy odstranit svalové napětí v oblasti šíje, a tím uvolnění ztuhlých svalů. Uvolněné svaly zmenší – odstranit tak "hrb" a odťažíte uzamčeném areálu, který je příčinou bolesti hlavy. Uchovávejte léky a spíše se této nepříjemné bolesti zbavit trvale pomocí několika velmi jednoduchých jogových cvičení.

Husy krk

Pohodlně se usaďte a spojené nohy vystrite před sebe, ruce položte volně na stehna. Zatímco jste inhalovat, natáhnout krk dopředu a hlavu držet ve vzpřímené poloze. První natáhnout krk jen mírně a postupně naťahujte, dokud se nedostanete na extrémní pozici. Naťahujte na tři etapy a krku pokaždé, když přetáhněte na trochu dále. S výdychom vraťte hlavu do výchozí polohy. Totéž pak opakujte s krku natiahnutým zadní. Dýchat hluboce a pomalu. Opakujte 3 až 5 krát.

Luk

Usaďte na paty a ruce položte uvolněně na stehnech. Hlava pomalu ukláňajte na jednu stranu, jako kdyby jste chtěli uchem dotknout rameno. Relaxovat a krku pomalu naťahujte. Zvedněte ramena a v pozici vytrvalý alespoň 5 dechů. Dělat stejné cvičení na opačné straně.

Výkrut

Sedněte si na paty a ruce položte na stehna. Vzpriamenú hlavu otočit vpravo, a pokusit se dívat se na stejné párty. První hlava zase jen mírně, pak s každým nádechem víc a při výdechu uvolněte vytáhnout, ale v pozici vytrvalý. Zhluboka nadechni a pomalu vydechni. V pozici vydržet alespoň 5 až 10 dechů. Pak hlavu pomalu vraťte do výchozí polohy a chvíli si odpočinout. Opakujte na opačné straně. Bradu jde přes rameno, ale hlava nezakláňajte.

Protažení šíje

Sedí rozkročte nohy a skrížte straně co nejblíže k prsu. Pravá ruka je k tělu, doleva. Chytit za ramena a co nejvíce objímte. Levá ruka zvednout a hned ji chytit předloktí. Pravá ruka prepleťte po levé straně a snaží se chytit s vašimi prsty. Vystrite kolena, chodidla směřují vzhůru do hlavy. Skloňte na pravou nohu, náskok na prsou a lokty tlačit ve směru břicha. Vydržet v poloze po dobu asi 10 dechů. Line up a uvolnění rukou, pohyb ramen. Rutinní opakování vystriedaním ruce a nakloňte na opačnou nohu.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Strala joga je nový štýl, ktorý sa venuje len postave. meditácia ide bokomStarlo! vally? jóga je věnován jediný znak. Meditace jde bokem

Nová disciplína jógy je speciálně určen k charakteru bez meditace.

Bolia vás oči a hlava? vynechajte tabletky a skúste očnú joguPokud vás oči a hlava? Přeskočit prášky a vyzkoušet oční jógu

V dnešní době, kdy televize a počítače je nutnost, to je důvod, proč mnoho lidí, zhoršující se zrak.

Joga podľa temperamentu. ktorá je pre vás vhodná?Jóga podle temperamentu. Který je pro vás to pravé?

Každý z nás je jiný. Co dělá váš přítel nebo kamarád, ti sednout nemusí.

Anketa Proč cvičíte pravidelně?

Chci se zbavit přebytečných kilogramů. Mám vyformovanú charakter. Sport mi pomáhá ventilovat. Chci volný čas trávit užitečně.

Celkem hlasů: 295

Napsat komentář