Načasování jídla ve stravě je důležité. Tedy řídit?

Rady a pokyny, jak zhubnout, je neúrekom. To také se odkazuje na počet jídel, které bychom měli denně sníst, jsme se zhubnout.

Někteří odborníci radí, aby se jíst 5 – 6 krát denně v menších dávkách. To znamená, že energie přidáno přibližně každé 2 až 3 hodiny. Snídaně je nutností, následuje desátá, oběd, svačina, večeře a případně druhá lehká večeře, například v podobě syrovátkový proteinový nápoj. Výhodou této metody je načasování jídla je, že to během dne, jsme udržet stabilní hladinu cukru v krvi (samozřejmě za předpokladu, že budeme jíst vhodné potraviny), a tudíž nepociťujeme nepříjemný hlad. Riziko spočívá v tom, že pokud nedodržíme stanovené množství jídla (kalorií) a na talíř si dejte více, jsme přibírání na váze, i když jsme se jíst často.

Mezi výživových poradců a fitness trenérů můžete také najít ty, kteří doporučují jíst, když máme hlad. Například, zastánci tzv. "tlustý" metabolismu, kde je 70 – 75% strava se skládá z tuků, 15 % bílkovin a 10 – 15 % sacharidů, tvrdí, že výhodou tohoto systému stravování je, že je dostatečné, když naje 2 – 3 krát denně. Tak on skvěle funguje metabolismus a šetří čas, který by byl věnován přípravě jídla a jíst.

Vzniká zde je otázka, co je pro chudnúceho muž lepší. V první řadě si musíme uvědomit, že je na nás, jaký způsob stravování jste si vybrat, pokud chcete zhubnout. To by se však splnit jeden důležité pravidlo – pokud řeknete, že "kroky", můžete si v průběhu svého života, jste se rozhodli správně.

To je také potvrzeno ve studii dvou odborníků na fitness a výživu. Brad Schoenfeld, Ph.d., C. S. C. S., a Alan Aragon se zeptat, zda je z hlediska hubnutí lepší jíst často, nebo méně často. Na základě jejich studie zjistila, žádný rozdíl v hubnutí mezi lidmi, kteří jedli často, nebo méně často. Rozhodující byl denní příjem kalorií. To znamená, že podle těchto odborníků, jeden by měl zvolit variantu, která mu sedí, za předpokladu, že přesně splňují stanovené denní příjem energie.

Vám vyhovuje, pravidelné a časté jídlo? Vsadit na krabičkovú stravy

Tvůrci krabičkovej diety jsou zastáncem, že člověk by měl jíst 5 krát denně v pravidelných intervalech. Na tomto principu je založen systém dieta, která zaručuje nejen trvalý úbytek váhy, ale také zdraví a vitalitu, protože nabízená jídla jsou jednoduché, zdravé, chutné a výživné.

edieta evelyn

Zdroj foto: pixabay.com

Napsat komentář