Navždy žít squat

Za starých časů tam byly dva typy drepov : špatné a dobré. Dnes jsme se popsat několik typů drepov, které jsou některé z nejlepších cvičení pro zvětšení pevnosti, velikosti a zároveň pomoci při spalování tuku. Takže žádné výmluvy. Zapomeňte na stroje a nechat drepom šanci!

Základní typ dřepu Back squat

To je jistě to, co vás napadne, když slyšíte slovo squat. Podle mého názoru, je zadní dřep králem posilňovacích cvičení a všichni jsme štěstí, že můžeme využívat své schopnosti. Nejen to se většinou používá varianta dřepu, ale jeho velkou výhodou je, že s ním můžete na činku naloženo poměrně vysokou hmotnost, což je důvod, proč zpět squat je jedním z nejúčinnějších cvičení na posílení dolní části těla. I když to posiluje celou spodní část těla, zadní dřep klade nejvyšší důraz na svaly zad, pletence, tj. hýždí, hamstringov a vzpriamovačov páteře, v porovnání s jinými typy drepov.

Dokončit

Uchopte činku oniečo širší než šířku ramen a položte ji těsně pod horní část lichoběžníku. Ujistěte se, že vaše lopatky jsou blízko u sebe a držet pevně na horní části zad v průběhu celého pohybu. Pokrčte kolena, jemně predkloňte a udělat dřep. Hloubka dřepu, závisí na vašem rozhodnutí, ale pravda je, že čím hlouběji, tím náročnější, a tím i více efektivní. Při pohybu nahoru se neodrážajte, pohyb musí být plynulý.

Modifikace dřepu Přední dřep

Přední dřep získal větší a větší popularitu jen proto, že v tomto typu dřep je mnohem méně příležitostí udělat špatně, než když zpátky v podřepu. Umístění činky na ramena v přední části těla, klade mnohem větší důraz na štvorhlavý svalů stehna a horní část zad, ale působí také dobře na zadek a hamstringy.

Dokončit

Činku můžete vzít na ramenou a na horní části hrudníku. Ruce mohou být před tělem zkřížené a činka je pouze tlumily, nebo je můžete držet chytit držet přibližně na šířku ramen tak, že dlaně budou čelit, a lokty vpřed. Nohy rozkročte zhruba na šířku boků. Spustit dolů, a s současným pohybem boků udělat dřep. Po dosažení spodní fázi pohybu se vrátit do výchozí polohy. Celé hnutí se snaží zachovat přirozené zakřivení v dolní části zad a kolena držet nad úrovní chodidel.

Bulharské dřepy

Tento typ dřepu na jedné noze se stává v poslední době velmi populární, a to z prostého důvodu. Jednostranné cvičení může mít několik výhod pro všechny druhy sportů, ať už pro kulturistiku, powerlifting, sportovních soutěží nebo i rekreační trénink. Práce s jednou nohou by mohl velmi pomáhá zlepšit rovnováhu a také umožňuje dosáhnout vysoké zatížení svalů bez použití vysokých tlaků.

Dokončit

Jednu nohu si položte na pár kroků za sebou na lavičce nebo vyvýšenú plochu. V základní poloze postavte se rovně, ohýbajte koleno přední nohy a klesajte, dokud se zadní koleno téměř dotkne podlahy. Tlačit do paty přední nohy a vrátit se do stoje. Udělat všechna opakování s jednou nohou a pak nohy vystriedajte.

Plie dřepy

Plie dřepy umožňují zapojit více vnitřní stehna, jako to je u jiných typů drepov. Tato skutečnost může být dobrá motivace patří tento typ drepov do vašeho tréninkového plánu. Mělo by však být opatrný, a proveďte dřep pouze v rozsahu, jak bude vaše flexibilita umožňuje.

Dokončit

Vstát, postavit se rozkročmo s prsty v pohodlný úhel. Pokud chcete přidat váhu můžete držte činky na stehnech nebo činka za hlavu, jak v přední drepoch. Pokrčte kolena a klesajte do dřepu, kolena se snaží držet v jedné linií s konečky prstů. Ohnout zpět. Go low, jak můžete, a pak se vraťte do výchozí polohy.

Squat na jedné noze

Dřepy na jedné noze jsou docela náročné cvikom. Stejně jako v jiných cvikoch, jako kľuk na jedné straně nebo zhyb na hrazdě s jednou rukou, tento typ představuje řízení bezpečnosti významné rovnováhu a obratnost. Když to uděláte, nicméně, můžete zvládnout, to je vynikající a působivé způsob, jak budovat sílu v celé spodní části těla.

Dokončit

Stát na jedné noze. Ruce mějte na predpažení nebo volně vedle sebe. Pomalu klesajte do dřepu. Po dosažení polohy dřepu, vraťte se do výchozí polohy. Po provedení všech opakování s jednou nohou, nohy vystriedajte.

Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář