Nejúčinnější cviky na pevný zadek

Je váš problém banda zadek? Dostat to do podoby, se třemi aktivní cvikmi s jasnými pokyny a inštruktážnymi videa, která se vám úkážu jak správně cvičit.

Cvičení hýždí svalů je důležitou součástí cvičení. V případě, že nejste s výskytem zadní část těla, jsou spokojeni, tím více byste se měli pro to, aby práce. Ve zprávě cvičení nesmí chybět dřepy, útoky a zvedání pánve. Uvedené cvičení, dělat cvičení alespoň třikrát týdně. Po precvičení hýždě svaly umožňují regeneraci v trvání 48 hodin.

Dřepy na zadek a nohy

Stůjte šířku ramen od sebe, záda je vystretý a ruce jsou v přední části těla. Proveďte squat, jako byste se chtěla posadit na židli. Je důležité, že váha těla spočívá na patách. Maximum, které můžete dosáhnout, když je na stehna rovnoběžně s podlahou. Na začátku to není nutné k dosažení této pozice. Dopracujete se postupně na pravidelné a systematické cvičení. Pozor na správné dýchání, dolů do spodní části je výdech, při návratu do výchozí pozice nádech. Opakujte tři série po osmi opakováních. V průběhu času, můžete přidat počet opakování a zvýšit zatížení přes jednoručiek (v tomto případě, jsou ruce vedle těla).

Jak správně cvičit dřep můžete vidět v následujícím videu.

Přejeďte pevný zadek, učit rovnováhu a koordinaci

S výpadmi začínajte ve stoje, nohy jsou dohromady a rukama vbok. Přejeďte se střídají, první pokročit vpřed s pravou nohou a pak levou. Nejdůležitější zásadou je, aby se kolena, když výpade ohnuté do pravého úhlu a v souladu s kotníky. Trup je stále rovně, ne predkláňanie nebo zakláňanie. Opakujte 3 série 8 opakování na každou nohu.

Pokud vám popis nestačí, podívejte se na instruktážní video, kde uvidíte, jaká design výpadov.

Zvedání pánve

Cvičení se provádí vleže na podložce, ruce jsou vedle těla, nohy mírně rozkročené a pokrčené tak, že celá chodidla na podložce. Zvedněte pánev s výdychom do výšky 20 až 25 cm nad deskou, z nejvyššího bodu a s nádechem návrat těsně nad zemí. Opakujte osmkrát ve třech dávkách. Pak můžete rutina provádí tak, že sestavit levou nohu přes pravé koleno a naopak.

Inspirována jinou cvikmi!

Připravili jsme pro vás další články, ve kterých můžete najít účinné cvičení na různých částech těla. S těmito cvikmi rozhodně precvičíte celé vaše tělo, a budete mít výsledky, co si přejete.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Chcete vyvinuté břicho? Dělat cvičení, správné cvičení!
  • Cvičení pro zadek
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Pilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti
  • Cvičení pro pevné hýždě – 6 fitness cvičení
  • Cvičení na lýtka
  • Cvičení pro stehna se Zumbou
  • Cvičení pro těhotné
  • Kromě toho – Zdravé recepty

Napsat komentář