Nejúčinnější zařízení pro domácí cvičení

Pro efektivní cvičení, nemusíte vždy chodit do posilovny. Můžete poskytnout doma, s několika efektivní zařízení.

Theraband

Theraband představuje cvičebnú zařízení v podobě gumového pásu. Je to levné, malé, a tak mohou být snadno uloženy. Můžete si vybrat mezi několika barevných formulací, které jsou rozděleny podle síly. S tímto cvičebnou zařízení, je možné trénovat, tvar a posílit svaly celého těla.

Švihadlo

Skákání přes švihadlo je skvělý kardiovaskulární cvičení, které zlepšuje celkovou fyzickou kondici a posílit mnoho svalů v dolní části těla. Další velkou výhodou skákání na švihadle je, že prostě to se stává nudné, protože je možné použít velmi mnoho stylů a technik.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Aerobní trénink pro začátečníky a pokročilé

Dvojkoliesko

Dvojkoliesko představuje vhodnou aerobní pomáhají posilovat téměř celé tělo. Tažením po zemi, posilňujete především přímé břišní svaly, ale také prsní svaly, ruce a paže.

Fitlopta

Fitlopta může proměnit váš obyčejný trénink na efektivní a intenzivní cvičení, protože cvičení vás nutí zapojit svaly, které jste předtím nikdy neposilňovali. Tyto svaly jsou, je-li třeba, aby pevný střed těla, a pokud nechceš, aby koule spadnout, budete muset zapojit. Jedná se o velmi účinný přístroj vhodný pro nácvik všech částí těla.

Bosu

Bosu je další velmi vhodné cvičebnou zařízení, protože často používá izometrickú kontrakce a může být s ní posílit celé tělo. Izometrické napětí je velmi vhodné, protože když to nastane, stejně jako v praxi fitlopte, zapojení vnitřních svalů. Co pro obyčejného člověka znamená správné držení těla při sezení.

Činky

Činky představují základní hmotnost-tréninkový nástroj, bez kterého se žádný člověk, který je spojen s posilováním myslí vážně, nemůže se obejít bez. Jejich výhodou je relativně nízká cena a také velká variabilita, což činí činky mohou být použity k trénovat mnoho svalů těla. Ve skutečnosti, tam je mnohem více posilňovacích cvičení a jejich variací, pokud budeme srovnávat praxe s efektem procesu a použití posilňovacích stroje.

TRX

TRX přináší větší funkčnost než drahé stroje. S jediný kus zařízení, které můžete odcvičiť obrovské množství cvičení. Cvičení s TRX je vhodné pro úplné začátečníky a také pro elitní sportovce. Můžete provádět celkové posilování těla, cviky na pružnost, sílu nebo výbušnost, dokonce známé cviky jako kliky, zhyby, dřepy, a útoky.

Kettlebell

Pomocí kettlebellu můžete zajistit velmi efektivní a snadný trénink, takže precvičíte celé tělo. Vše je založeno ve speciální tvar nádobí, který umožňuje provádět dynamické pohyby, které by byly s jiných zařízení nemožné. To také zabezpečuje silný chudnúci efekt, který spočívá v energeticky náročných cvikoch, které urychlují metabolismus.

Stacionární kolo

Jedná se o klasický výběr (jízda na kole je jedním z nejúčinnějších kardiovaskulárních cvičení, které vám jistě pomohou dostat se do formy). Používání rotopedu je snadné a nevyžaduje žádné speciální znalosti. Budete potřebovat pouze dostatek energie a motivace k pravidelnému užívání.

Doporučuji k použití na kole alespoň třikrát týdně, každý trénink by měl trvat alespoň 45 minut. Pokud se vám již zobrazí formuláře, můžete cvičit pravidelněji. Velmi dobrý trénink je jízda na kole v intervalech. Bicyklujte chvíli zpomalit, a pak po dobu 30 sekund ke zrychlení na maximální rychlost. Následující opakování intervalů.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Být aktivní a nevzdajte sport i na dovolenou

Hrazda

Hrazda je skvělým fitness doplňkem, je velmi malé, levné a snadné použití. Budete potřebovat pouze vhodné místo – nejlepší místo, kde obvykle mají tendenci být na rám dveří.

Cvičení na hrazdě posiluje především svaly horní poloviny těla – ruce, ramena a záda. Jedinou nevýhodou horizontální je, že pokud nemáte dostatek energie, nebudete moci správně používat. V tomto případě, první odcvičte pár týdnů "pravidelné" cvičení na horní polovinu těla, a teprve pak jít na hrazdu.

Zdroj video: youtube.com

Napsat komentář