O tom, jak mám problémy s priberaním

Během srpna se mi podařilo zúčastnit téměř všechny tréninky z tréninkového plánu.

V extrémním horku, jsem zařadil pár hodinách tréninku, ale když jsem neuspěl, "užil" jsem si trénink v teplotách nad 30 stupňů Celsia. V tomhle vedru, jsem opravdu ocenil pitný režim od Budišu a zásoby jsem dal trochu zabrat.

V posledním blogu jsem psal o tom, jak nemůžu přibrat, a tak jsem na toto téma také říct, s mojí nutriční poradce, Michael. Společně jsme přišli jednou na pár důvodů, proč více či méně stále mě tak tenké. V první řadě jde o celkový obraz o mé tréninkové jednotky. Během týdne jsem měl v plánu zúčastnit až 4 cyklotréningy a pouze jeden silový trénink. V rámci přípravy na cyklistický závod má silový trénink pouze funkci kompenzační a není tak důležité, jako speciální přípravě na kole. Tak moje svaly nedostávají dost a pravidelné impuls pro růst.

Dalším důvodem je jistě také skutečnost, že nelze přijímat předepsané množství potravin, zejména bílkovin, a tím i maso. Podle kostela sv. Michael je v kondičných školení omezený příjem sacharidů, a za to dávám pozor. Sacharidy jsem a dopĺňam jim během a po těžké cvičení. S masem je to ještě horší, výhody vám trochu zmenšujem, protože "nevládzem" jíst předepsané množství, a i když se snažím, mám pak pocit plný žaludek a není mi dobře.

Posledním důvodem je samotná podstata výkonu, což je opravdu těžké, aby se tvar těla. Pro člověka, který chce posílit postavu a získat svalovou hmotu, je asi jen těžko doporučené tolik kondičných školení, které absolvujem mě. Za srpen jsem b c dezén vlastnosti 921,5 km a za poslední tři měsíce o 2 240 km. Pro cyklisty to není tak moc, ale podle mě jsou moc hezká čísla. A pokud byste to chtěl někdo představit, kolik je to kalorií, takže za srpen můj cyklus PC ukazuje zalité 25 950 kalorií. To bude asi největší důvod pro moje hubnutí je.

Z těchto důvodů jsem od srpna zařadil jednou týdně "skutečné" silový trénink. To není rozhodně dostatečný stimul pro růst svalů, ale jezdit 4x týdně a stále praxe, je pro moje tělo dost velká dávka. V každém případě, stále jsem si silový trénink pouze jako náhradu kromě cyklistika cvičení. Jednoduše řečeno, aby se těžké a dalších částí, jako jsou nohy, až bude alespoň trochu vyrovnal poměr zatížení na jednotlivé části.

Co se týče konkurence, tak spolu s Andreoua vybrali jsme opět časovka do kopce. Bude to závod jednotlivců, jejichž trasa vede z Tatranské Štrby Štrbské Pleso, jeho délka je 8,7 km a maximální nadmořské výšce 400 m. Podobné závody, které jsem se účastnil, takže zhruba vím, co mě čeká. Přemýšleli jsme také nad závodem s hromadným startem Teatro celého regionu malohont o délce 98,8 km, ale okolnosti je uspořádán tak, že v tuto dobu budu v zahraničí. Tak snad příští rok…

V příštích několika týdnech mě čeká re-testování s Jamesem. Testy by měly odhalit kvalitu mého tréninku. Takže doufám, že to půjde dobře. Ale a pak jdu do Toskánska, kde jsem se vzít kola, a budu se poctivě připravovat na závod…

Ale o tom všem už v příštím blogu.

Napsat komentář