„Obyčejné“ potraviny, které budou diverzifikovat stravy

Potřebujete, aby se, aby vaše strava zavanul nový vítr? V tom případě se vyluhovat několik nových chutí.

Jedna ze zásad zdravé a vyvážené stravy je, že strava má být pestrá. Toho lze dosáhnout pouze tak, že budete neustále zkoušet nové chutě a recepty. My jsme pro vás vybrali několik potravin, a také s tipy na chutné jídlo, které z nich můžete připravit v pohodlí vašeho domova.

Nemáte čas nebo nechcete? Nevadí!

Pokud v současné době nemáte touhu a energii, aby si jídlo připravit doma, zkuste nabídnout denní menu krabičkovej diety. Díky ní můžete zhubnout, udržet si váhu nebo vaše tělo detoxikovat. Tvůrci krabičkovej diety použít níže uvedené látky, které se běžně v různých chutné a zdravé potraviny.

edieta evelyn

Jídlo tipy, jak oživit svůj jídelníček Brokolice

I když můžete najít to v každém supermarketu, mnoho z ní stále obejít. Je to škoda, protože to mohou být připraveny ve stovkách způsoby – vynikající je vyroben ve vodě nebo zapekaná, je vynikající ingredienciou pro přípravu pomazánky a polévky, a dokonce i syrové zapadá do smoothie. To se nazývá královnou mezi zeleninou, protože je nabitý živin (obsahuje například vitamin C, K, skupiny B, beta karoten, vápník, železo, vlákninu, antioxidanty,…). Jeho plusem je také to, že obsahuje minimum kalorií a skvěle detoxikuje.

Náš tip: Brokolicový salát s mandlemi a rozinkami

Brokolicový šalát s mandľami a hrozienkami

Chia semínka

Jsou v jídelníčku doslova hitem. V rámci pestré stravy bychom měli používat všechny druhy semínek, chia byly včetně. Pokud se rozhodnete přidat chia do jídla pro zvýšení jejich nutriční hodnoty a sýtiacu schopnosti. Jelikož chia mají neutrální chuť, mohou být použity v množství jídla.

Náš tip: Chia pudink ze tří složek

Chia puding – zdravý dezert z 3 ingrediencií

Houby

Pokud jste vášnivým hubárom, kulinářské speciality houby jsou pravděpodobně na vašem stole pravidelně. Většina z nás si houby, bohužel, to přináší spíše zřídka. Je to špatně, protože jsou chutné, mají minimální množství kalorií a více vitamínů, minerálů a stopových prvků. Kromě toho můžeme dodat v široké škále jídel, která přinášejí jedinečnou chuť.

Náš tip: Cuketová pizza s hlivou a šampiňónmi

Cuketová pizza bez múky s hlivou a šampiónmi

Tučné ryby

Tučné ryby, jako je losos, jsou pro nás cenné hlavně proto, že z bohaté zastoupení prospěšných omega-3 nenasycených mastných kyselin v západní strava často postrádá, což je spojeno s mnoha zdravotními problémy. Kromě toho, mastné ryby jsou také bílkoviny, vitamín D, vitamíny skupiny B, selen atd ..

Náš tip: Losos s quinoou

Losos s quinoou

Zdroj: PR

Zdroj foto: flickr.com

Napsat komentář