Od zítra nejem sladkosti, nebo jak skoncovat s sladké

Pokud máte rádi sladkosti, tato věta pravděpodobné, že naznačují, z vašich úst často. Závislost na sladkosti, pamlsky těžké, ale postupně je možné ochutnat sladké dostat pod kontrolu. Začít hned!

Cukr je jako droga. Závislost. Jak se to těžko, ale jde to. Proč se člověk rozhodne skoncovat s sladké? Ve většině případů ho k tomu "dokope" zdravotní stav, nebo pribúdajúce kilogramů. Také, určitě se vám stalo, že jste četl článek o tom, jak je cukr škodlivý. Číst řádky ve vás vyvolalo zděšení a následné závazek – do KONCE S NÍ. Zde je několik tipů, které by mohly provést:

Motivace je základ

Zdraví. Poměr stran. Proč chceš cukr ukončit? Motivace je velmi důležitá. To je v pořádku, pokud budete číst knihy, články a výsledky vědeckých studií o tom, proč je cukr škodlivý. Nejdůležitější ty, které se snaží zapamatovat a pripomínajte nich, kdykoli budete propadá na chuť na sladké. Účinné jsou také místnosti, kde se nachází sladké pokušení se nachází.

Pomalu dále vás zavede daleko

Závislost nelze vyléčit pomocí magie. Buďte trpěliví a boj s rozumem. Pomalu vyraďujte ze svého jídelníčku čokolády, sušenky, keksíky. Pokud tomu tak není, se sídlem zdravější alternativy, jako je například čokoláda s vysokým obsahem kakaa, sušenky z celozrnné mouky atd. na Začátku si můžete také malou sladkost si dopřát pouze v dopoledních hodinách, zatímco výhody, které se bude postupně snižovat, až se dostanete na nulu.

Pozor na cukr v nápojích

Presladené soda, který bude eliminovat kalorickou hodnotu vyprážanému rezňu. Energetické nápoje, ledové kávy, vody ochucené sirupem. Káva a čaj osladené alespoň dva lyžičkami cukru. Skoncujte s tím hned! Pít pouze pramenitú nebo minerální vody. Káva a čaje slaďte například stéviou nebo med. Stévia je spíše pro ty, kteří chudnú, protože je téměř bez kalorií. Med je kalorie, ale velmi zdravé. Vyberte si, co vám nejlépe vyhovuje.

Naučte se, jak používat zdravé náhrady

Ptáte se, co se vaření a pečení? Je to snadné, protože i sladké koláče může být zdravé. Dejte si cíl, že od teď na bílého cukru, které jste vložili do nákupního košíku. Nahradit to trstinovým cukru, trstinovou melasou, javorovým sirupem, stéviou, zlato.

Nemají vystavit pokušení

Vlastní zkušenosti – to, co doma není, nesnaží. Dejte si pozor na nákupy, a sběr cukroví doma. Závislost na sladkom je podobně jako závislost na alkoholu. Pokud víte, že někde v zadní části police jsou oblíbené keksíky (samozřejmě, pro případné návštěvy), se domnívají, že když dostanete chuť na sladké, neovládnete.

Číst etikety

Nenaleťte slova, bez cukru, s umělými sladidly a podobně, ale pozorně si přečtěte etiketu. Nakonec zjistíte, že uděláte lépe, když si místo "light" jogurt, koupit bílý jogurt a osladíte ho čerstvé ovoce.

Můj tip

S závislost na sladkom bojuji let. Dnes jsem se zcela nepodařilo odstranit sladkosti z vaší stravy, ale já jsem jíst mnohem méně. Moje pravidla jsou: v průběhu týdne, žádné sladkosti (v případě závažné mimořádné události, můžete si dát lžičku medu), ale na slunci si jako odměnu doprajem dva koláče, nebo jeden velký. Myšlenka na neděli "potěšení" pomáhá mi snášet během týdne. Já piju v podstatě pramenitú vodu a kávu sladím stéviou.

I malá změna se počítá! Začít hned teď!

Napsat komentář