Pečená treska s listovým špenátem a dýně hokaido

Pokud rozmýšlate nad tím, co snadné a zdravé si dát na večeři, jste v pořádku.

Ingredience:

  • ryby podle preferencí
  • sůl, černý pepř, kopr, citron
  • může být sladké hořčice
  • mladý dýně hokaido
  • byliny – rozmarýn, tymián
  • olivový olej
  • špenát
  • 1 stroužek česneku

Postup:

Nejprve dobře umyjeme a nakrájíme dýni na menší kousky, rozložíme ji na plech, zalijeme olejem, přidáme sůl a posypeme bylinkami. Pečeme na 170 stupňů Celsia asi 20 minut, dokud není měkká. Zatímco se dýně peče, ryby, dochutíme na obou stranách, můžeme pečlivě potrieť hořčicí a dáme na to plátek citronu a dát je na papír na pečení a pro olivový olej. Vložena do potrubí, kde to má pečené dýně. To trvá asi 15 až 20 minut. Špenát krátce podusíme, osolíme a pretlačíme 1 stroužek česneku. Můžeme předložit.

Zdroj: fitrecepty.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Trojfarebné zeleninové špagety s hubovou vegánskou omáčkouTrojfarebné zeleninové špagety s hubovou vegánskou omáčkou

Bleskový oběd nebo večeři. Budete překvapeni, jak skvěle mohou chutnat jako zeleninové špagety.

Tuniakové burgre s hráškom a kuskusomTuniakové burgre s hráškem a olivami

Výjimečně jednoduché jídlo a vyvážené, lahodné chuti pro tento recept typické.

Grilovaná zelenina s cícerom a krutónmiGrilovaná zelenina s cícerom a krutony

Grilovaná zelenina je příjemným zpestřením vašeho jídelníčku.

Autor článku bencovaZuzana Benčová

Aktivní mám zdravého životního stylu, zejména zdravé vareniu. Jsem zakladatel webu www.fitrecepty.com, kde jsme své bezmäsité recepty spolu s FOTOGRAFIÍ postupu, a také vše důležité o zdraví a výživy. A tu a tam pár příběhů, kromě toho, aby jsme v pořadí, jak zdravě vařit nezapomněl žít, užívat si a milovat 🙂 http://www.fitrecepty.com/ Další články od autora

Napsat komentář