Pilates cvičení, které zmírňuje bolesti zad (II. část)

Strach dlouhodobé bolesti páteře a nemůžeš dát rady, jak tento problém vyřešit? Drtivá většina odborníků je toho názoru, že nejlepší zbraň proti běžné bolesti páteře je pohyb. Pilates přispívá k posílení svalů, které způsobují bolest v zádech a zároveň zlepšuje držení těla, a tím pomáhá zbavit se nepříjemné bolesti.

Pilates tam jsou desítky let a mnoho z tohoto cvičení se zlepšila kvalita života. Bere své bolesti, zlepšení držení těla, pomáhají zeštíhlit a posílit problematické partie, zvýšit sebevědomí a obecně dosáhnout vnitřní harmonie. A cvičení přinést úlevu od bolesti zad?

Kočky/krávy

Toto cvičení, známé spíše pod názvem cat zpět a máme to už v mateřské škole. To je poměrně jednoduché, a můžete bez obav použít jako úvodní cvičení v rámci rozcvičky. Je důležité, aby zpět vystretý a hlava v prodloužení s páteří. Pohyb je pomalý, a to je důležité hluboké dýchání. Rutinní opakujte 5 krát.

Plavání

Při "plavání" ve cvičení aktivní zapojení zejména zádových svalů. Je důležité, aby panvová část pevné pritlačená k zemi, tak, že břišní svaly slouží jako podpora pro řádné plnění cvičení.

Páteř Protáhnout

V tomto cvičení pilates je používá, a tím posílit záda a břišní svaly. Důležitá je plynulost pohybu a správné dýchání.

Páteře Twist

Při vytáčení trupu do stran, je nezbytné, aby hnutí bylo založeno na části dříku. Prodlouženou rukou, musí být rovnoběžná s rameny a v poloze s dlaněmi směrem nahoru. Pozor na správné dýchání: při otočení na stranu následuje výdech při dosažení výchozí polohy nádech. Počet opakování je 5.

Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář