Pilates cvičení pro procvičení celého těla

Koncentrovaný provádění jednotlivých cvičení, povědomí o jejich pozitivních aspektů na tělo a mysl, hluboké dýchání. To jsou jen některé ze sedmi zásad, pilatesu, který pomohl mnoho zlepšení fyzické a psychické kondice. Součástí této fyzické aktivity je více než 500 aktivních cvičení.

Lekce pilatesu se konají pod dohledem kvalifikovaných instruktorů v různých úrovních složitosti. Na váš přicházejí mladí, starší lidé, lidé se zdravotními problémy, nadváhou, a dokonce i budoucí maminky. To znamená, že je vhodný pro každého, kdo chce zlepšit svůj život na mentální a fyzické úrovni.

Co musíte vědět na začátek?

Doporučuje se cvičit 2 až 4 krát týdně. S pravidelným cvičením je vyformovaniu postavy a zpevnění svalů, zlepšení celkové síly, rovnováhy, koordinace, ale také k odstranění svalových dysbalancie, zlepšit duševní zdraví, a držení těla. K tomu, aby mohl čerpat maximální užitek, je nutné ovládat zásady pilatesu.

Na úvodní lekce pilatesu začít s účastníky lekce jednoduché cvičení, které se snaží uplatňovat zásady pilatesu. Důležité je soustředění (koncentrace) pro výkon konkrétní pohyb, správné dýchání a držení těla při cvičení. Cvičení musí být prováděno přesně, tak zkontrolujte, zda každý jeden pohyb a nepodceňujte ani detaily. Velká pozornost je věnována i dýchání: dýchání se provádí nosem, výdech ústy. Jednou z největších chyb je zadržení dechu. Další dva principy izolace a rutinní. Pokud se člověk naučí ovládat princip izolace, pak může mít pod kontrolou všechny svalové skupiny. Ten představuje opakování jednotlivých cvičení, zatímco důležitá je kvalita a ne množství prováděných cviků.

Samozřejmě, nelze zapomenout na jednu z klíčových zásad, pilatesu, a tak je centrum síly (střed těla). Zakladatel pilatesu J. Pilates byl přesvědčen, že lidské tělo může být kontrolována z jednoho konkrétního místa. V pilatese to je oblast pánve, břicha a hýždí. Zakladatel pilatesu věřil, že právě zde je soustředěna energie a síly člověka. A to je důvod, proč většina cvičení pilatesu pochází právě z této oblasti. To zlepšuje držení těla a vede k odstranění svalové nerovnováhy (pilates se zaměřuje i na hluboké svaly, které jsou často v praxi zapomíná).

Cvičení pro procvičení celého těla

V následujícím videu představujeme cvičení, díky kterým můžete efektivně vykonávat všechny svalové skupiny, včetně hlubokých svalů. Mějte na paměti následující zásady pilatesu a pokud chcete dosáhnout opravdu pozitivní výsledky, cvičit alespoň dvakrát týdně.

Cvičení pro zadek

Cvičení pro břicho

Cvičení pro záda

Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář