Plán cvičení pro biceps, triceps a ramena

Zbavit se povislé kůže a ochablých svalů na rukou. Postačí vám jednoduché cvičení.

Nemusíte chodit do posilovny, dokonalé paže, můžete rozvíjet díky jednoduché cvikom dobře jako doma. Pokud půjdete do posilovny, tak vám bude stačit jeden pár činky. V případě, že budete trénovat doma, tak to je dostačující, s dvěma pollitrovými lahve a židle.

Tréninkový plán

Jedním z nejúčinnějších cvičení na bicepsové svaly, které je omezen pohyb trupu a tam je přímý precvičeniu příslušných svalů, je bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě. Francouzský tlak s jednoručkami dost precvičí tricepsový sval. Vaše ramena by měla být do praxe až dva cvikmi, protože to je větší sval než biceps nebo triceps. Nejúčinnější cviky jsou tlaky s jednoručkami v sedě a upažovanie s jednoručkami.

Školení

Velmi důležitá je technika cvičení. Počet opakování a série můžete jemně korigovat podle svého pocitu. Pokud budete mít tři série po 10 opakováních "brnkačka", přidat pár opakování navíc, nebo se série více. A vice versa. V průběhu času střídající cvičení, počet opakování, série, změnit také délku pauzy mezi sériemi.

Rutinní

Počet sérii

Počet opakování

Bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě

3

8-10

Francouzský tlak s jednoručkami

3

8-10

Tlaky v sedě s jednoručkami

3

8-10

Upažovanie s jednoručkami

3

8-10

Před každým tréninkem, doporučuji zahřátí svalů (chůze, výskoky na místě, preskoky přes lano) a po tréninku provádějte strečink.

Jak trénovat?

Školení je nejvhodnější může být rozdělen do čtyř tréninkových dnů, každý den byste měli trénovat různé svalové části. Doporučuji uspořádání školení takto:

  • Pondělí – hýždě, stehna a lýtka oblastech
  • Úterý – prsa a břicho
  • Středa – odejít
  • Čtvrtek – abs , záda a boky
  • Pátek – biceps, triceps a ramena
  • V sobotu a v neděli volno

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Chcete cvičiť efektívne a spáliť čo najviac tuku? stavte na tabatu!Chcete trénovat efektivně a spálit co nejvíce tuku? Vsadit na tabatu!

Pokud se vám podařilo přibrat několik kilogramů, vhodný způsob pro jejich spalování je tabata.

Ako odstrániť tuk na bruchu?Jak odstranit tuk z břicha?

Jen tisíc brušákov den? Jistě by bylo hezké, kdyby to bylo možné zhubnout pouze z břicha. Většina lidí má najviditeľnejší tuku.

15-minútový intervalový tréning15 minut intervalový trénink

Je váš velký nepřítel v praxi? Tento intervalový trénink vám dá zabrat, i když to trvá jen 15 minut.

Napsat komentář