Plyometrický trénink: 6 cvičení, které musíte zkusit

Cílem plyometrického tréninku je rozvoj výbušné síly. Nicméně, to s sebou nese i další výhody v podobě lepší kondice a sexy postavy.

Plyometrické cvičení můžete připomínat bezstarostné časy dětství, když jste skočil na ulici nebo preskakovali různé překážky na hřišti. V současné době jsou používány především v činnostech, které používají výbušné hnutí, jako jsou bojová umění, ale i basketbal nebo volejbal. Nicméně, pokud si správně vyberete, můžete také pomoci s budování síly a svalů. To se v neposlední řadě odráží v získání lepší fyzické kondice a krajšej znaky. "Plyometrické tréninky jsou určeny pro trénink výbušné a dynamiky, a v závislosti na typu zatížení budují výbušnost, dynamiku a motorické dovednosti, nebo mohou budovat sílu a svaly," říká profesionální osobní trenér Phdr. V Gsch.

Pohyb v rámci plyometrického cvičení jsou rychlé a výbušné, a proto tělo spaluje více energie. Protože výhody tohoto typu vzdělávání nejen zapadá do tréninkového plánu profesionálních sportovců, ale i obyčejných lidí. Nicméně doporučuje se začít pod dohledem zkušeného trenéra, který dohliadne na správnou techniku jednotlivých cviků. Pro začátečníky je vhodné první patří několik plyometrických cvičení do své pravidelné cvičení. Samozřejmostí je důkladné rozcvičení před cvičením, například v podobě džogingu a poté dynamický strečink.

Cvičení, které je stojí za to vyzkoušet Výskoky na lavičku

Tato rutina patří k oblíbené plyometrickým cvikom a funguje především svaly stehen a hýždí. Kromě skákání na přední straně, můžete použít i na lyžích z boku.

Velké skoky

Tato rutina bude určitě připomeňte si dětské časy. Kromě toho, že je efektivní, je také zábava.

Střídající útoky s výskokom

Dřepy s výskokom

Kliky s tlesknutím

Dřepy s bosu

Pokud se vám stalo, že by ne, v tomto videu, vidět ostatní 44 plyometrických cvičení:

Zpracováno ve spolupráci s profesionální osobní trenér Phdr. Ľuboš Gschom z www.pohyb.sk

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Plyometrické cviky na precvičenie celého telaPlyometrické cvičení, trénink na celé tělo

Plyometria je používán ve velkém množství různých sportů, jako je tenis, volejbal nebo basketbal. To je asi opakem statické cvičení, a jeho hlavním úkolem je rozvoj dynamické a výbušné síly.

Vyskúšajte supertrénig. plyometrické cviky zlepšia vašu silu i kondíciuZkuste supertrénig. Plyometrické cvičení zlepší vaši sílu a kondici

Plyometrický trénink je vhodný pro muže i ženy.

Ako si vypracovať štíhle stehnáJak si vytvořit štíhlé stehna

Chcete vyvinut a štíhlé nohy? Vadí trasúce stehen? Musíte opravdu opřít.

Napsat komentář