Pomůcky na cvičení, které používáte nejčastěji

Přemýšlíte, že začnete doma cvičit a nedostatek zařízení? Chtěli byste si zajistit, ale nevím? Nechte se inspirovat u nás. Zeptali jsme se několika cvičiacich, jaká zařízení používají.

Zařízení pro cvičení mohou být rozděleny do dvou skupin. A na ty, které máme k dispozici v zařízeních určených jako fitmescentrá, hodiny aerobicu, jógy, zumba a podobně. A těm, po kterých se můžeme siahnúť doma. Dívali jsme se jen na ty, které používáte nejvíce doma. Několik z vás, jsme se zeptali, že budete mít doma zadovážili a jsem rád, že jste se je použít 🙂

Nejvíce používané zařízení pro cvičení doma

Důvod, proč věnovat cvičení doma, je jednoduchý. Toto je cvičení, které je časově efektivní a není k němu potřeba desítky strojů. S malým počtem zařízení (i bez nich), je možné odcvičiť desítky cvičení. Cvičení vyžaduje jen malý prostor. Je vhodný zejména pro lidi, kteří mají pocit, že když cvičíte, nemusíte společnost, nebo pro ty, kterým to prostě ve "fitku" nevonia.

Při cvičení doma se výborně hodí pro tato zařízení:

  • míč BOSU – což nebude trvat hodně prostoru a precvičí více částí, jako roznožovanie v sedě tak-zvané zvyšuje riziko, sed – schválen snadněji na míč, která působí na přímý břišní sval, sklapovačky – jsou jedním z najťahších cvičení pro žaludek izometrický most – je statická pozice těla, tzv. vzpor příjemce může být oblečen lhaní. Tato pozice je předběžný příklad pro velmi dobře známé kliky
  • fitlopta – většina cvičení na fitlopte je dynamický v přírodě. To znamená, že se pohybovat, za pomoci svalů. To je přirozené. Sám sedí na fitlopte nutí vás k bob a provádět malé, užitečné pohyby těla. Použití fitlopty když posilňovacích cvičení mají své důležité místo. S tímto nástrojem je možné praktikovat nespočet variací již známé cviky jako sklapovačky, sed – schválen snadněji.
  • stacionární kolo – patří mezi nejoblíbenější domácí zařízení pro cvičení. Je-li vaším cílem shodit nějaké kilečká, měli byste takový trénink zařadit do svého programu alespoň dva krát týdně, ideální je tři až čtyři krát. Uvědomit si také, že tělo začíná nejvíce efektivní spalování kalorií po dvaceti minutách fyzické aktivity, proto, váš trénink by měl trvat alespoň 40 minut.
  • švihadlo, točňa nebo rotan – patří také do domácích pomůcek, s pomocí které můžete udržovat v kondici.

Pokud dáváte přednost cvičení v "profesionální" prostředí s pomocí trenéra, nabízí možnost z více zařízení, tak se můžete zapojit do pohybu všechny svaly. Naopak, pokud patříte mezi začátečníky, získat radu, co je pro vás nejvhodnější vzhľadok vaše očekávání od cvičení program.

Pamatujte si, že zejména, že z hlediska zdraví by mělo být tělo zatížen několika způsoby. A to nejen v dlouhodobém horizontu, a mnohokrát špatně, převod hrozí různé přetížení, vzhledem k tomu, že zaťažujeme stále stejné svalové skupiny, ale také na vliv cvičení už nemusí být tak přísné jako v časných stádiích.

Máte doma, všechny nástroje, které můžete použít k cvičení? Pokud ano, které?

Napsat komentář