Posilování šikmých svalů. Jak na to? Proč vůbec posilovat?

Při posilování šikmých břišních svalů často opomíjen. To je velká chyba. Je to díky tomu svalom můžete mít krásné a silné pás.

Šikmé břišní svaly

Tyto svaly (latinsky musculus obliquus abdominis) jsou rozděleny do vnější a vnitřní. Vnější begin když rebrách a upínajú až na kyčelní kosti a na vnitřní začínají na poslední tři rebrách a také upínajú na kyčelní kosti. Hlavním úkolem těchto svalů je ukláňanie a rotace.

Proč se vlak?

Vyvinuté břišní svaly jsou důležité nejen z estetického hlediska, ale mají také zdravotní důvody. Jejich posílení by mohlo zajistit správné držení těla. Jejich ochabnutie může způsobit vychýlení pánve a křížové páteře dopředu, zatímco utrpení z desky, což se projevuje bolestí v zádech.

Jako jejich viditelnost?

Často se stává, že šikmé břišní svaly jsou slabší, než ty přímé. Proto je dobré trénovat je první, pokud máte stále dost síly. Viditelnost může být dosaženo do praxe, ale zejména ve správné a vyvážené výživy. Pokud se vám bude na břicho stále být vrstva tuku, takže žádné cvičení, cvičení pro břišní nikdy nepomůže.

Jak cvičení na šikmé břišní svaly?

Nebojte se cvičení tyto svaly, protože díky nim budete mít pevný pás a ještě více stabilní podporu páteře. Pokud máte tendenci rychle budovat svalovou hmotu, ujistěte se, že jste prehnaným cvičení této oblasti pásu velmi nerozšírili.

Nejlepší cvičení pro šikmých břišních svalů Šikmé skracovačky

Plank na boku

Úklony s jednoručkami

Ruské merry-go-round

Nejlepší volbou je přidat vždy v rámci každého cvičení břicha, 1-2 cviky na šikmé břišní svaly a břicho trénovat 2-3 krát týdně. Stejně jako u série, doporučuji vám provádět 3 série po 12 opakováních nebo odcvičiť břicho ve formě tabaty.

Trénink na břicho ve formě tabaty

  • reverzní skracovačky
  • Ruské merry-go-round
  • skracovačky
  • plank na boku

Všechny výše uvedené cvičení, dělat jim po dobu 20 sekund mezi každou cvikmi dopřát 10-sekundovú pauzu. Po jednom kole, vzít druhý.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

7 cvikov pre príťažlivé brušné svaly7 cvičení pro atraktivní břišní svaly

Tréninkový plán nesmí chybět účinné cviky na břicho, že to vyformujú

Funkčný tréning zameraný na bruchoFunkční trénink zaměřený na břicho

Funkční trénink se skládá z cvičení, které jsou spojeny s činností každodenního života.

Tuk na bruchu: ako sa ho zbaviť stravou?Tuk na břiše: Jak se zbavit to ve stravě?

Tuk na břiše je unikátní v tom, že není jen ošklivý vzhled

Zdroj fotografií: adidas

Napsat komentář