Pracujete strečink. Vyhnout se únavě a aplikovat lepší výkon

Když dlouho sedíme u počítače, obvykle dostanete svalové napětí v různých částech těla, ztuhlý krk, neodbytná bolest v oblasti bederní páteře, nebo bolesti hlavy.

To může být skutečnost, snadné, aby se zabránilo – po hodině práce na počítači, si můžete dopřát v 5 minut pauzu a udělat pár kroků, zhluboka se nadechnout čerstvého vzduchu, nebo dělat nějaké aktivní protahovací cvičení. Tímto způsobem bude nejen stuhnutosti a bolesti svalů a bolesti hlavy, ale také zůstat koncentrovaní, takže lepší výkon.

Vybrali jsme pro vás jednoduché cvičení, které vám pomohou protáhnout celé tělo. Vždy během přestávky si můžete uplatnit další části vašeho těla.

Krk a ramena

  • Sedí na židli, nebo ve stoje, zvedněte horní část ramena směrem k uším, dokud se nebudete cítit mírné napětí. V horní pozici několik sekund vydržet a ramena uvolněte. Rutinní opakujte 3 krát. Ujistěte se, že být zpět vystretý.
  • Ve stejné pozici jako v předchozím cvičení predkláňajte hlavu a snažte se, aby se bradou dotknout oblasti, kde je bůček. V dolní poloze vydržet 10 sekund a vraťte se. Opakujte 3 krát.
  • K uvolnění krku pomáhají úklony hlavy do stran – s výdychom zkuste na hlavu ukloniť doprava, dotykové rameno, a s nádechem se vraťte pomalu zpět. Na jedné a na druhé straně opakujte cvičení 5 krát.

Ukázky cvičení pro krk a ramena:

Zdroj: youtube.com

Ruce a předloktí

Když děláte s počítačem, je velmi důležité, aby praxe i rukou a předloktí. Pokyny lze nalézt na videu:

Zdroj: youtube.com

Zpět

Dlouhou dobu trpí zejména páteř. Pomoci jí může jen jednoduchá strečingové cvičení.

  • Sedět v křesle, nohy jsou mírně od sebe a celý povrch nohou na zemi. První, zadní, aby se uvolnily (zvýšení), hlava je směrem dolů a pak zpět vystrite a hlavu zakloňte.
  • Také v této praxi, sedět, dlaň pravé ruky na levé koleno a celý trup dial na levé straně. Je to to samé uděláte i na druhé straně – dlaň levé ruky bude na pravé koleno a vytáčení trupu doprava.
  • Dejte ruce nad hlavu – s jednou rukou, uchopte za zápěstí druhé a budeš vytáčet trup do stran.
  • Na čtvrtém praxe, páteř z diskety, tak, že v sedě udělat předklon a zároveň, na straně zapažíte.

Všechny výše uvedené cvičení najdete popsány také ve videu:

Nohy

  • Jednu nohu vystrite od sebe a pak pracovat s kotníky, první jsou prsty směrem nahoru (flex), a pak v prodloužení. Opakujte několikrát za sebou na jednu a druhou nohu.

Zdroj: youtube.com

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

6 cvikov, ktoré vám pomôžu zbaviť sa bolesti chrbta6 cvičení, které vám pomohou zbavit se bolesti zad

Bolest zad je často důsledkem svalové dysbalancie, nesprávné držení těla, stres nebo obezita. Zbavit se jí možná i v několika jednoduchých cvikmi.

Pilates cviky na chrbtové a brušné svalyPilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti

Ramena patří k oblastem v praxi zapomenut. Zbavte se bolesti pomocí Pilates cvičení, které nabízíme.

Cvičíme 5 tibeťanovCvičit 5 Tibeťanů

Již 10 minut denně vám přinese úlevu od bolesti, dodává energii a zpomaluje stárnutí.

Napsat komentář