Předsednictví není dost pro vás klasický běh? Vezměte severskému spustit!

"V důsledku toho jsem jeden den řekl, že při nedostatku sněhu nemůžu no zatrénovať cross-country lyžování je, budu prostě přijmout místo v lyžařské hole."

Přesně tohle připomíná počátky jednoho z objaviteľov možnosti nordic running je více Milan Kůtek. Všechno to úsilí kolem severní spustit ještě před pár lety vyústila v účast v projektu European Athletics Innovation Awards (je nepodařilo). Milan Kůtkovi a Aleš Tvrzníkovi se podařilo vyhrát v soutěži atletického nápady v kategorii Open a dostal se do finále celé soutěže.

Skvělé výsledky v evropské soutěži naznačují, že nordic running je nejlepší způsob, aby se stal vhodným a populární druhý návrh pro všechny, kteří potřebují aktuální školení pro diverzifikaci, snížit zátěž kloubů, zvýšit intenzitu prováděné sportu, s cílem zlepšit stávající běžící styl, zhubnout a získat atraktivní křivky.

Co je nordic running konkrétní?

Severský běh, v podobě, jak byla prezentována na vítěze je neúspěšný, je kombinace klasického běh, běh na lyžích a nordic walkingu. "Ve srovnání se všemi třemi z uvedených činností v oblasti mobility je spustit s poláky, jednoznačně nejvíce intenzivní," varuje nadšence běží, Milan.

Severský běh má také mnoho dalších výhod. Ve srovnání například s bežeckým lyžováním není vázána na počasí. Je to náročné, protože se aktivně podílí na horní a dolní polovinu těla.

A co rozdíly mezi nordic walkingom a nordic runningom? V první řadě severský běhu umožňuje provedení velmi intenzivní trénink, který ocení každý, kdo má zájem na zvýšení vytrvalosti (včetně vrcholových sportovců).

nordic runningZdroj fotografií: behsholemi.cz

‚re ven a asi? Nordic running zlepší techniku běhu!

To je v současné době běží velmi populární sportovní aktivitou. Nadšence běží, je stále více a více. Ale mnoho z nich se dopouštějí chyby ve správné techniky běhu. "Běh s runningovými holemi je náročnější ve srovnání s klasickým systémem, protože tam je zapojení horní poloviny trupu a paže," varuje Milan Kůtek, ale následně může pomoci získat správnou techniku v klasickém běhu. "Běhání s runningovými holemi má řadu vzájemně souvisejících přínosů. Kromě zvýšení intenzity běhu a snížení zátěže na klouby dolních končetin mezi nimi, pro někoho možná trochu překvapivě, patří zlepšení normální bežeckého styl‘," varuje Milan.

Tito dva nadšenci nordic running je více poukázal zejména na čtyři chyby, které v klasických běžců na útěku spáchat: pohyb lokte do stran, ramena byly vzhůru, sevření pěsti a nesprávné postavení trupu. Tyto nedostatky mohou být účinně odstraněny přes severní létat, protože runningové hole "nutí" člověka k pohybu loktů vpřed – vzad. Pomozte mu uvolnit ramena, dosáhnout postavení volně dotýkat prsty na rukou a mírně dopředu, aby se předklonit trup. To se může stát nordic running vhodný nejen cvičení, ale také "zlepšovákom" v oblasti technologií pro aktuální běh.

Další pozitiva jsou stojí za zvážení

Mezi nejvýznamnější výhody north run zahrnuje snížení zatížení pohybového aparátu. Test, který tvůrci projektu provádí ukázal, že zatížení na nohou, zatímco došľape, ve srovnání s klasickým systémem, je snížena o 12 procent tělesné hmotnosti na jeden krok. Z toho vyplývá, že pozitivní příspěvek je významný zejména na delší trasy. "V součtu to je uvolnění těla v tun až desítek tun, čímž se výrazně šetří klouby, paty, achilovky," dodal expert. Kromě toho, že snižuje severský riskujete zranění, protože hole poskytují větší stabilitu.

Nordic running můžete bez obav zařadit mezi činnosti, které spolehlivě "nakopnú" metabolismus, posílení horních a dolních končetin. Z těchto důvodů je severský běží skvěle a to nejen pro budování vytrvalosti, ale také hubnutí a tvarování těla.

Zdroj, foto: www.behsholemi.cz Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako trénovať intervalové behy? spýtali sme sa tréneraJak trénovat time lapse běží? Zeptali jsme se trenéra

Díky intervalovému běhu, můžete zlepšit tempo, rychlost a také vytrvalost.

Raw strava a cvičenie. je pre športovca vhodná, alebo nie?Raw strava a cvičení. Je pro sportovce vhodné, nebo ne?

Na Syrové stravě se stává stále více populární a holduje také dát mu hodně fyzicky aktivní lidé.

Bežkyne, nezabúdajte na sacharidy, ktoré sú zdrojom energieBežkyne, nezapomeňte na sacharidy, které jsou zdrojem energie

Tam je ještě hodně bežkýň, že strach konzumovat sacharidové potraviny, představující hlavní zdroj energie.

Napsat komentář