Při hubnutí je pitný režim nutný! Jak je udržován?

Pitný režim je pro hubnutí velkou pomoc.

Naše tělo vodu potřebuje pro zdravý a správně fungující. Voda je přirozenou součástí našeho těla, a když se její tělo nedodáme, začnou komplikace. Dospělý člověk by měl denně vypít 2 až 3 litry vody. V horku, a v průběhu tréninku by měl být stále jeden litr vody navíc. A pitný režim je velkým přínosem zejména pro hubnutí, protože urychluje látkovou výměnu a detoxikuje organismus. Nicméně, toto může být dosaženo pouze v případě, že přívod vody opravdu dlouho-termín jsme dodržet, což pro některé je to obtížný úkol. Jako tak nuceni dodržovat pitný režim?

Co se stane, když nedodržiavame pitný režim?

Pokud pitný režim nedodržiavame a každý den vypijeme méně, než naše tělo potřebuje, můžeme způsobit vážné problémy, jako jsou poruchy krevního oběhu, svalové křeče, bolesti hlavy, nevolnost, pocit na omdlení, točení hlavy, dokonce můžeme skolabovať. Nedostatek vody, ale také ovlivňuje naši psychiku. Činnost mozku je oslabena a spomalená. Můžeme tak cítit unavený, je to těžké, abychom si mysleli, nevíme, soustředit se, i my máme tendence k podrážděnost.

Proč pít na hubnutí

Voda výrazně ovlivňuje činnost metabolismu a pravidelná konzumace může náš metabolismus rychlost až o 20 %. Mimo jiné, voda poskytuje výhody vitaminů a minerálních látek do těla. To je důležité zejména pro správný růst svalů a podání výkonu během tréninku.

Jak začít zhubnout s vodou

Je známo, že tělo s větší nadváhou zachovává hodně z přebytečné vody. Pokud jste se na tuto skutečnost, rozhodl se pít hodně vody, a vy myslíte, že vaše tělo uvolňuje vodu rychleji a schudnete, velmi se mýlíte. Vůbec se neboj, když zvýšíte příjem vody, na správné množství, tak, že 2 až 3 litry denně. Naopak. Když tělo je dodávat každý den potřebné množství vody, a to z nouzového režimu. On ví, že se dostane voda pravidelně, a to není tak zadržet.

Evelyn budiš

Tři tipy, se kterými pitný režim zvládne

Pokud jste byli pitného režimu nemusíte držet, na začátku to bude náročné. Existuje několik triků, které vám pomohou, že jsme na příjem vody vzpomenout. První způsob je vypít sklenici vody každou hodinu. Začněte hned po probuzení a před snídaní vypít asi 3 dcl vody. Pak každou hodinu vypít 2 dcl vody a asi hodinu až dvě před spaním za poslední 3 dcl. Pokud nemůžete sledovat každou hodinu, existují různé aplikace, které vám to pípnutí památku. Také jste přidali, kolik vody pijete, a kolik vám ještě zůstává.

Druhý tip je, že si napustíte vodu do dvojlitrovej láhev, budete mít stále k sobě navzájem. Toto je váš denní příjem vody, které musí být dodrženy během aktuální netréningového dne. Voda, kterou nalievajte do menšího šálku, ale vždycky jsem pořád plná. Odchlipkávajte z ní, například při práci nebo při sledování televize.

Třetí tip je velmi pěkné. Ochuťte si čisté nebo minerální vody Budiš bylinky (nebo jejich směsi), jako je máta, medovkou, levandule nebo citronu nebo okurky. Taková voda vás doslova nutí k pití, protože to je velmi chutné. Kromě toho, všechny tyto složky velmi dobře působí na trávicí systém, činnost střev a vyprazdňování. Minerální voda Budiš, podle pořadí, se plní v těle chybějící elektrolyty, z těla ztrácí pocením. To je ideální pro ty, kteří se snaží zhubnout. Zdroj fotografií: budis.cs

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Pite! zrýchlite metabolizmus a odvrátite jojo efektNápoj! Urychlení metabolismu a odvrátite jojo efekt

Podle studie, zvýšené pití 500 ml vody, rychlost metabolismu až o 30 procent!

Čo robiť so spomaleným metabolizmom?Co dělat s spomaleným metabolismus?

Stačí se podívat na kousek čokolády nebo zákuska a máš pravdu o kilogram více?

Prečo by mali športovci jesť zelený jačmeň?Proč by měli sportovci konzumovat zelený ječmen?

Zelený ječmen obsahuje důležité minerály, které jsou také potřebné pro zvýšení výkonu a rychlejší regeneraci po tréninku.

Napsat komentář