Prkno – efektivní cvičení používané v různých cvičení

Prkna pomáhá rozvíjet sílu v centru těla, ramena, paže a hýždě, což představuje vynikající předpoklad pro zvedání vyšší hmotnosti a zvýšení intenzity při provádění všech sportů. I když nejsou v pohybu, musíte neustále mačkání vaše břišní svaly, což je fyzicky dost obtížné. Mnozí lidé nemají poslední plank cvičení nebo 30 sekund.

Jak je prkno provádí

Lehněte si na zem tváří k zemi. Nyní ohněte lokty na 90° a umístěte váhu na předloktí. Vaše kolena by měla být od sebe na šířku boků. Pánev držte mírně podsadenú tak, že máte rovná záda. Tělo musí tvořit přímou linii od hlavy až k nohám. Vaším cílem by mělo být udržení této pozice po dobu 2 minut.

Způsoby, jak zlepšit svůj život v pozici prkna

Čím déle se vám podaří udržet na prkně, budete mít odolnější spodní část těla zranění, a tím lépe bude vypadat vaše břišní svaly.

Cvičení snažte se cvičit několikrát denně, a stále se snažte držet trochu déle.

Pokud stále nejste schopni, aby se prkna podle popisu, můžete se dostat i tak, že začnete na kolena. Pokud jste schopni vydržet déle než dvě minuty, přejděte na těžší variantu.

Typy planku

Pokud můžete bez problémů udělat těžší varianta planku, jsou i jiné možnosti. Zvedněte jednu nohu, ještě zvýšit zatížení uprostřed těla, druhá možnost je zvednout jednu ruku. Pro oba typy bude vaše tělo chtít, aby se "přetočit" na jedné straně. Nenechte ho!

I ťažšou možností je provádění planku s nohama zavesenými v TRX.

Zdroj foto: www.freedigitalphotos.net (marin) Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář