Pro akční dívky: 6 cvičení pro dokonalý zadek

Nejste spokojeni s vaším zadek? Tak to se pohybovat a zacvič si s námi 6 cvičení, které vyformujú a spevnia.

Kladieš, při pohledu do zrcadla, na otázku, jak se konečně mít sexy zadek? Pokud opravdu chcete se dostat na pozadí svých snů, musíte upravit menu. V žádném případě, nicméně, to neznamená, že budete muset držet nezmyselnú stravy. To bude dostačující, pokud jste drop z vaší stravy nezdravé mastné, slané a smažené jídlo a sladkosti, které jsou plné rychlých sacharidů.

V rámci vzdělávání by měl být kladen na posílení celého těla a ne jen prdel, protože trénink pouze jednu svalovou skupinu k úspěchu vedou. Chcete mít přesto krásné a vyformovanú celý obrázek a ne jen jedna část. Ve stejné době, všechny nezapomeňte na kardio trénink.

Cvičení pro zadek, který nemusí být ve vašem tréninkového plánu chybět

Připravili jsme pro vás sérii cviků, které jsou zaměřené na zpevnění a tvarování zadní části. Můžete jít na to společně s námi?

Cvičení 1: Dřepy

Způsob, jak dosáhnout svůj sen o sexy zadeček jsou dřepy. Patří k nejúčinnějším cvikom na zadek. Nohy se při cvičení přibližně na šířku ramen a udělat pohyb, jako kdyby jste se chystáte sednout na židli. Opakujte 20 krát ve 3 sériích.

zadok drepzadok drep

Cvičení 2: Přejeďte

Nájezdy jsou navrženy tak, aby zvýšit hýždě, ale také stehenných svaly. Můžete pokračovat na turnu. První vykročíš vpřed s jednou nohou a pak na druhou, nebo budeš dělat 20 opakování na jednu stranu a pak na druhou. Výpadom je .. po 20 opakováních na každou stranu ve 3 sériích.

zadok vypadzadok vypad

Cvičení 3: mrtvý tah

To je mýtus, že toto cvičení je pouze pro muže. Naopak, je vynikající také pro ženy. Pro cvičení budete potřebovat činka. Opri její stehna a pomalu predkláňaj, a dbaj na zadek a boky a tlačil zpět. Zastavit někde v polovině lýtek. Nezapomeň se dívat před sebe a nehrbiť. Jít zpět do výchozí polohy a cvičení opakujte 20 krát ve 3 sériích.

zadok mrtvy tahzadok mrtvy tahzadok cvik

Cvičení 4

Dát čtyři a dvíhaj pravou nohu do pozice, která byla mezi šunka (kýta) a lýtkom pravý úhel. Proveďte 20 opakování a rutinu opakujte na druhou nohu. Provést 3 série.

zadok cvikzadok cvikCvičení 5: Zvedání pánve

Pokrčenú levou nohu opri na pravé a zodvihni pánve. Po 20 + opakovaniach nohy swapu. Na každé straně udělejte 3 série.

zadok dvihanie panvyzadok dvihanie panvy

Cvičení 6

Sadni na steper, zadní je vystretý a ruce má před sebou. Krok na steper do polohy, jak je znázorněno, a od něj zase dolů. Pokud nechcete, steper, nic se neděje. Stačí pouze cvičení vykonáš tak, že z hluboké podrepu prostě vyskočíš. Opakujte 20 krát ve 3 sériích.

zadok cvik 6zadok cvik 6

V rámci seriálu pro akční holky ti každý týden budeme prezentovat zajímavé typy cvičení, které vás mohou inspirovat. No a skutečnost, že mladá dáma má vypadat dobře pořád, o tom není pochyb. To platí i pro cvičení. Trendy oblečení, určený pro mladé kočkám vhodné pro různé druhy cvičení najdete v nové kolekci adidas Stellasport.

Prostor pro focení za předpokladu, Fitness a wellness v Bratislavě – TĚLO Energií Klubu. Můžete si najít více informací na www.body.sk.

Doporučujeme, abyste si přečetli:

  • Pro akční dívky: V kurzu je fixní a není vychudnuté tělo
  • Pro akční holky: PortDeBras nebo vždycky jsem chtěla být baletkou
  • Pro akční holky: DynamicPump
  • Pro akční dívky: S bosu, můžete si dát řádně do těla
  • Pro akční holky: Díky cvičení, budete mít sexy tělo

Napsat komentář