Pro akční dívky: S bosu, můžete si dát řádně do těla

Nudia vám klasické dřepy, útoky, nebo "váš"? Cvičení pro ně s cvičebnou podpory bosu. Dostanete hezčí, pevnější a atraktivnější tělo a také sebevědomí.

S bosu si můžete zacvičit nejen ve fit centru, v rámci výuky různých skupinových cvičení, ale také doma. To je univerzální praxe zařízení, které může být snadno použit pro aerobní aktivity, posilování, a také procvičit rovnováhu.

Dát do těla s bosu!

Společné cvičení, které budete dělat pravidelně, může být mnohem účinnější, pokud budete cvičit s pologuľou bosu. Využít ji můžete i v případě, že cvičení prostě začnete. Pokud se vám kompletní začiatočníčka, provádět alespoň 1-2 lekce s instruktorem, který vám vysvětlí správnou techniku cvičení. Dávejte pozor, aby se na bosu vždy našľapovala celou nohu, měl zesílené břicho, a vystretý zpět. Na začátku, si dopraj rozcvičku a hlavně nezapomeňte, že méně je více. Raději volte nižší počet opakování a jednodušší cvičení. Vyhneš přetrénování a svalové horečce.

Cvičení s bosu je, stojí za to

Při provádění jednotlivých cvičení může být nucen k udržení stability, tj. k pohybu zapojení hlubokých svalů. Problematické části těla jako břicho, hýždě a stehna jsou tvarujú a harden. Cvičení také prospívá zpět, šľachám jsem odkaz. Zlepšuješ své stability a koordinace. Kromě toho, cvičení s tímto balančnou nástroj je skvělá zábava. Výsledkem je štíhlé, pevné a zdravé tělo.

Nicméně, tam je ještě jeden bonus. Kromě skvělé kousky si zlepšíš a držení těla, což hodně svědčí o vaší osobnosti. Mladá dáma s správné držení těla a vyšportovaným tělo je spokojen s sebe a vyzařuje to z ní. Kromě toho, že je magnetem pro opačné pohlaví. Chcete být jí, že jsem vás? Pravidelně darovat cvikom s bosu, které jsme připravili speciálně pro vás.

Skákání na bosu

Když tato praxe je zahreješ. Podstata je jednoduchá, střídavě preskakuješ na bosu z jedné strany na druhou. Dbejte na to, abyste vždy byla celou plochou chodidla na podložce. Opakujte 15-20 krát na každou stranu ve 3 sériích.

bosu preskakovaniebosu preskakovanie

Squat

Pokud jste nudia klasické dřepy, zkuste tuto variantu s bosu. Posilníš ty svaly hýždí a stehen. Počet opakování 15-20 krát ve 3 sériích. Pokud chcete zkusit náročnější varianta, dělat dřepy pro vás držet polokouli.

bosu drepbosu drepbosu drepbosu drep

"Skracovačky"

Když "skracovačkách" na bosu, je důležité, aby byl zpátky ve středu balančnej zařízení. Při pohybu dozadu mírně zaguľať a s výdychom, aby se vrátil dolů. Počet opakování je stejný jako v předchozím cvičení.

bosu skracovačkybosu skracovačkybosu skracovačky

Cvičení pro trénink balansu

Balančné cvičení nemusí ve vašem tréninkového plánu chybět. Dlaně, opri na přední část bosu, kolena jsou také na bosu a hroty jsou na zemi. Střídavě zdvíhaj levé rok a pravou nohu. Na každou stranu opakujte 15-20 krát ve 3 sériích.

bosu balansbosu balans

Rutinní zadní

Střed těla je na bosu, chodidla jsou mírně od sebe a ruce natažené před vámi. Pomalu jejich pokrč tak, že je v loktech pravý úhel, ostří tisku, při pohybu k sobě. Počet opakování je 15-20 po 3 sériích.

bosu chrbatbosu chrbat

Zvedání pánve

Při zvedání pánve je jednou nohou celou nohou na bosu, druhý je rovný, s hrotem a tisk k sobě a zdvíhaj pánve. Na každé straně rob 3 série po 15-20 opakování.

bosu panvabosu panva

V rámci seriálu pro akční holky ti každý týden budeme prezentovat zajímavé typy cvičení, které vás mohou inspirovat. No a skutečnost, že mladá dáma má vypadat dobře pořád, o tom není pochyb. To platí i pro cvičení. Trendy oblečení, určený pro mladé kočkám vhodné pro různé druhy cvičení najdete v nové kolekci adidas Stellasport.

Prostor pro focení za předpokladu, Fitness a wellness v Bratislavě – TĚLO Energií Klubu. Můžete si najít více informací na www.body.sk.

Doporučujeme, abyste si přečetli:

  • Pro akční dívky: V kurzu je fixní a není vychudnuté tělo
  • Pro akční holky: PortDeBras nebo vždycky jsem chtěla být baletkou
  • Pro akční holky: Díky cvičení, budete mít sexy tělo
  • Pro akční holky: DynamicPump

Napsat komentář