Pro akční dívky: S tabatou spáliš tuku, zlepšíš kondičku a svaly spevníš

Dva až tři lekce tabaty za týden vám zajistí postavu jako lusk, protože spaluje tuky, tvaruje tělo, zlepšuje kondičku a to vše za 20-30 minut.

Léto je už dávno za námi. Jestli patríš mezi ty mladé dámy, které chtějí být fit a sexy i na podzim, přestěhovat se do jejich tréninky, tabatu. Oceníš nejen jeho účinnost, ale také časové efektivity. Zejména v případě, že vás čeká hill výuky a dalších povinnosti.

Co musíte vědět, než, jak pustíš?

Tabata spadá do kategorie vysoce-intenzivní intervalový trénink. Pro jeho zabudování stojí japonský vědec Izumi Tabata. Pán sestavil trénink, který je skvělý pro spalování tukových zásob a budování kondice a formování problematických oblastí. Jeho výhodou je, že vzhledem k vysoké intenzitě trvá ne více než 20-30 minut a nedoporučuje se praktikovat častěji než 2-3 krát týdně, protože tělo potřebuje dostatek času k regeneraci. Jeho plusem je, že podle výzkumu tělo spaluje po tabate tuku i 12 hodin.

AD tabata

AD tabata

Bojíte se nudy? Na to zapomeň!

Na základě jednoho tabaty je osm cykly, během každého z nich se cvičí 20 sekund na největší intenzitou, tj. maximum a 10 sekund je přestávka vydýchanie. To znamená, že jeden tabata trvá přesně 4 minuty. Během školení, které může trvat 5-6. Přestávka mezi koly tabaty je 1-2 minuty.

Výhodou tohoto tréninku je, že cvičení, můžete si vybrat sám. Tak, oni jsou vynikající nejen hmotnost školení cvičení, jako jsou dřepy, útoky nebo kliky, ale také kardio aktivity, jako je běh nebo výskoky. Fantazii žádné meze. Dejte si však pozor na správnou techniku cvičení. Pokud nevědí, provádět spíše několik úvodních lekcí s fitness trenérem. Nedostatečné provádění praxe budete dělat více škody než osohu. Při výběru cvičení dbaj ještě jeden důležitý princip. "Všechna cvičení by měla být taková, že nezapájame jednu svalovou skupinu, ale co nejvíce svalových skupin. Proto, tabata je komplexní cvičení," říká Miška Danková.

AD tabata

Předtím, než začnete, třást rozcvič!

Začněte každý trénink bez rozohriatia a strečink je hloupost, protože takhle si koleduješ nejen o zranění, ale také nižší výkon při tréninku. Proto vždy obetuj na začátku cvičení alespoň 5-10 minut a důkladně rozcvič. Na warm-up si jen lehké aerobní aktivity (poklus) a dynamický strečink, aby svaly připravit na zátěž. Možná si připomeňme, že i po cvičení je strečink je důležitý. Dopraj nicméně, statickou formu strečinku, během nichž v pozici zotrváš na dlouhou dobu.

V rámci seriálu pro akční holky ti každý týden budeme prezentovat zajímavé typy cvičení, které vás mohou inspirovat. No a skutečnost, že mladá dáma má vypadat dobře pořád, o tom není pochyb. To platí i pro cvičení. Trendy oblečení, určený pro mladé kočkám, vhodná pro různé druhy cvičení najdete v nové kolekci adidas Stellasport.

Všechny fotografie z cvičení tabaty si můžete prohlédnout v naší fotogalerii ZDE.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Pre akčné dievčatá: daj si do tela kruhovým tréningom s fitloptouPro akční holky: Dát si do těla na kruhový trénink s fitloptou

30-minutové cvičení stačí precvičila celé tělo. Skúsiš to s námi?

Pre akčné dievčatá: formujeme brucho. ideš do toho tiež?Pro akční holky: Formujeme břicho. Jdete do toho také?

Uživatele to obtěžuje projektování tuku z boku kalhoty? Chcete být v plavkách štíhlé a sebevědomé?

Pre akčné dievčatá: chceš spáliť viac kalórií? vyskúšaj kruhový tréningPro akční holky: Chcete spálit více kalorií? Zkuste kruhový trénink

Víte, v kruhovém tréninku spáliš mnohem více kalorií v porovnání s vaší normální cvičení?

Napsat komentář