Pro akční holky: Dát si do těla na kruhový trénink s fitloptou

30-minutové cvičení stačí precvičila celé tělo. Skúsiš to s námi?

Cvičení s fitloptou je oblíbený nejen kvůli účinnosti, ale i finanční nenáročnosti. Fitloptu si koupit za pár eur a můžete si je vzít pohodlně používat při cvičení doma. Dejte si však pozor na zásadní věc, a to je výběr správné velikosti fitlopty. Je pravda, že při výšce 160 cm se doporučuje míč o průměru 55 cm, do výšky 170 cm průměr 65 cm a nad 170 cm na 75 cm. Nicméně, to je vždy lepší udělat i test přesnosti, proto, sedět na fitloptu a zkontrolujte, zda kolena níže než kyčle.

Proč dát šanci jen fitlopte?

Jak jsme se zmínili výše, cvičení s fitloptou posiluje svaly core. Díky tomu se můžete zbavit bolesti zad způsobené svalové nerovnováhy, posílit břicho a zlepšit své stability. "Je to vynikající na hluboký stabilizační systém. Pokud si člověk správně trefit míč sedne, jen to, že to dělá pro posílení posturálne svaly. Pokud neposilňovali, jeden z fitlopty klesl. Tyto svaly jsou zapojeny automaticky," zdůrazňuje Richard Horváth. Při provádění jednotlivých cvičení budete muset vynaložit více úsilí, tak cvičíš intenzivnější. Nemluvě o tom, že jako student pravděpodobně často nemáte peníze navíc, aby mohla jít do fitcentra nebo kupovat drahé sportovní vybavení. Fitlopta je skvělá i v tomto ohledu. Je to levné a zoženieš to v každém obchodě se sportovními potřebami.

To je zásadní pro správné sezení na fitlopte

Pokud už máte doma fitloptu ve správné velikosti, můžete přistoupit k prvnímu kroku. Osvoj si správné sezení na fitlopte. Jak by to vypadalo? "Měli jsme vystretý zpět, sedět ve středu, ramena tlačit dozadu, vypněte hrudník, kolena by měla být nižší než kyčle, lýtka se nesmí dotýkat fitlopty," upozorňuje osobní trenér Richard Horváth z Těla Energy Club v Bratislavě. Pokud se naučíte, můžete v této poloze sedět u počítače, nebo se dívat na televizi. To je pro tělo mnohem přínosnější, jako když sedíš, nebo ležíš na pohovce. Proč? Už jen sedět na fitlopte podílí na činnosti svalů hlubokého stabilizačního systému, tedy zejména břicha, pánve a zad. Tím dochází k jejich tvrdnutí.

Cvičení s fitloptu. To, co je důležité?

S pomocí fitlopty můžete provádět mnoho běžných cvičení, které jsou k udržení balansu náročnější. "Když cvičíte s fitloptou zaměřit se na to, že stále musíte udržovat rovnováhu, čímž můžeme aktivovat a zkontrolovat posturálne svaly," vysvětluje trenér a dodává, že když cvičíte, je důležité, aby přirozené dýchání. Velkou chybou je zadržování dechu, a také k vychylování kyčlí nebo pánve.

Jistě vás zajímá, jak často s fitloptou praxi. V první řadě, si dopraj důkladné warm-up a lehký strečink. Pak se můžete pustit do samotné cvičení. "Celé tělo může být cvičení po dobu 30 minut. Dostatečné 2-3 série od každého cviku po 8-12 opakování," doporučuje trenér. Vynikající jako kruhový trénink. Níže uvedené cvičení vykonáš v řadě, například, po 8 opakováních, pauzy mezi nimi by neměly být delší než 30 sekund. Po odcvičení celé kolo, může si dejte 2 minuty pauzu a vše kolem zopakuješ ještě jednou. Po odcvičení si dopraj vydýchanie.

V tréninku jsou zvyklí na pravidelné cvičení, jejichž provádění je náročnější vzhledem k použití fitlopty. Udělat 2-3 série po 8-12 opakování, nebo cvičení v podobě kruhového tréninku. Pokud cvičení neznáte, nejdřív si osvoj správnou techniku pod dohledem zkušeného trenéra.

Cvičení číslo 1: dřepy

Squat, můžete cvičit bez fitlopty, nebo cvičí s fitloptou za našimi zády, která se bude opírat o zeď. Nebo můžete mít fitloptu v rukou před vámi, zatímco vaše lokty jsou mírně ohnuté.

fitlopta drepyfitlopta drepy

Cvičení číslo 2: přejeďte

fitlopta výpadyfitlopta výpady

Cvičení číslo 3: most s fitloptou

fitlopta mostfitlopta most

Cvičení ne. 4: cvičení na rovnováhu

V této praxi, vystrieš pravou ruku a levou nohu a naopak.

fitlopta rovnováhafitlopta rovnováha

Cvičení číslo 5: Príťahy nohy k hrudníku na fitlopte z pozice prkna

fitlopta príťahy

Cvičení číslo 6: Kliky na fitlopte

fitlopta kľuky

Cvičení číslo 7: Deska fitlopte

fitlopta doska

Cvičení číslo 8: Cvičení na břicho

Fitlopta je položen na nohou, ruce jsou prodlouženy za hlavu. Z ležet na zádech, budete mít míč v ruce a jít s ní za hlavu. Pak fitloptu návratu zpět na nohy a cvičení opakuješ.

fitlopta brucho

fitlopta bruchofitlopta brucho

V rámci seriálu pro akční holky ti každý týden budeme prezentovat zajímavé typy cvičení, které vás mohou inspirovat. No a skutečnost, že mladá dáma má vypadat dobře pořád, o tom není pochyb. To platí i pro cvičení. Trendy oblečení, určený pro mladé kočkám, vhodná pro různé druhy cvičení najdete v nové kolekci adidas Stellasport.

Více fotografií ze cvičení bodyart můžete prohlédnout v naší fotogalerii ZDE.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Pre akčné dievčatá: formujeme brucho. ideš do toho tiež?Pro akční holky: Formujeme břicho. Jdete do toho také?

Uživatele to obtěžuje projektování tuku z boku kalhoty? Chcete být v plavkách štíhlé a sebevědomé?

Pre akčné dievčatá: chceš spáliť viac kalórií? vyskúšaj kruhový tréningPro akční holky: Chcete spálit více kalorií? Zkuste kruhový trénink

Víte, v kruhovém tréninku spáliš mnohem více kalorií v porovnání s vaší normální cvičení?

Pre akčné dievčatá: vyskáč zlú náladu i nadbytočné kilá na jumpinguPro akční holky: Vyskáč špatné nálady i přebytečných kilogramů

V rytmoch skvělá hudba a skoky na trampolíně vás zaplavia hormony štěstí, precvičíš srdce, posilníš svaly a zhodíš přebytečné tukové faldíky. Co myslíte?

Napsat komentář