Pro akční holky: Formujeme břicho. Jdete do toho také?

Uživatele to obtěžuje projektování tuku z boku kalhoty? Chcete být v plavkách štíhlé a sebevědomé?

Břicho je jedna z nejvíce problematických částí těla. Ale s trochou chcenia a píle si můžete vytvořit i vy. Zatímco to může trvat, ale lepší bude výsledek. Se chystáte udělat?

Se zabránilo chyby!

Význam správného stravování už znáte a jistě jste si také, že je nezbytné posílit rovnoměrně na všech svalových partií, břicha, vč. Břicho je však v tomto směru trochu zvláštní. Co si třeba dát při posilování břišních svalů pozornost? "Měli bychom si uvědomit, že břicho je sval skupina, která se skládá z více svalů. Takže nemusíte mít jen jeden sval, který zaťažuješ. Mnoho lidí považuje za přímý břišní sval, horní a dolní části břicha. To není tak. Je to jeden sval, který se táhne od hrudníku po pánevní kosti," vysvětluje zkušený instruktor, Lea Grančič. To znamená, že když děláte cvičení na přímý břišní sval je více či méně zapájaná součástí. Podle vyberáš a kombinuješ individuální cvičení.

Práce a další cvičení jako "sklápačky"

Jedním z nejúčinnějších cvičení pro břicha jsou "sklápačky", protože pro ně hýbeš horní a dolní část těla. Zároveň jsou jedním z nejnáročnějších cvičení na techniku, která je věnována spíše pokročilé. "Pro začátečníky, volíme raději cvičení, které jsou zaměřeny na jednu nebo druhou část, která má být dodržena správná technika cvičení," dodal instruktor.

Nezapomeňte na dýchání

Při každém cvičení je důležité správné dýchání. Musíme se držet obecné pravidlo, že při zatížení vydychuješ. Pro statické cvičení, nebo takové, v nichž zotrvávaš na dlouhou dobu, dýchaš pravidelně. Co je ještě důležité? "Když cvikoch dynamické povahy, tj. takové, které přechází z jedné polohy do druhé, musí být zabráněno švihovému pohybu, nepomáhať lokty nebo zapieraním nohy. Je důležité cvičit nepřetržitě a být si vědom toho, co děláte," radí Lea Grančič a přidá další pravidlo. "Pokud je fixována v horní části země, je důležité, aby tisk na spodní část zad do podložky a břišní část tlačit na páteř. V této poloze na břiše je řádně posílen," dodal instruktor.

Tréninkový plán na břicho

Když cvičíte s vlastní vahou si jen udělat 15 opakování ve 3 sériích. Pokud se vám kompletní začiatočníčka, nic se nestane, pokud začneme na osmi a budete postupně přidávat. Pokročilí mohou cvičit 20 opakování ve 3 sériích. Ve výdržových pozicích by mělo být držet 15-60 vteřin, ale nikdy na úkor techniky.

Cvičení 1

V této praxi, můžete použít činky, ty uchopíš oběma rukama. S výdychom je dvíhaš nahoru, s nádechem návrat do počáteční pozice.

brucho 1abrucho 1bCvičení 2

V druhém tréninku, je důležité, abyste měli spodní část nohy opřené o jeho vlastní celý byt, kolena, moje matka byla od sebe a směrem k podložce. Z této pozice, s výdychom se podíváte nahoru, nahoru.

bruchobrucho 2bCvičení 3

Horní část těla je odlepená od podložky. Podívejte se na libovolný bod na stropě. Ruce jsou směrem od těla dlaněmi vzhůru. Pravá noha je pokrčená v pravém úhlu, druhá je nad podložku. V této pozici vydržte 15 až 60 sekund a výměna nohou.

brucho 3aCvičení 4

Ruce maj za hlavu, lokty směřující pryč od vás, a hlava je odlepená od podložky. Obě nohy zvednout. Pak sáhněte jednu nohu a v poloze zotrvaj. Pak to samé udělat na další cvičení opakujte. Nohy nikdy nepokladaj na zemi, vždy musí být několik centimetrů nad podložku.

brucho 4abrucho 4bCvičení 5

V této praxi je důležité, že máte natažené ruce pod ní v jedné linii s rameny. Nohy jsou rovné a spoléhat se na přední část nohy. Z této pozice, držet nohy střídavě pod sebou.

brucho 5aCvičení 6

Když poslední praxe je vytočíš do boku. Snažte se držet v této poloze tak dlouho, jak je to možné.

brucho 6abrucho 6b

V rámci seriálu pro akční holky ti každý týden budeme prezentovat zajímavé typy cvičení, které vás mohou inspirovat. No a skutečnost, že mladá dáma má vypadat dobře pořád, o tom není pochyb. To platí i pro cvičení. Trendy oblečení, určený pro mladé kočkám, vhodná pro různé druhy cvičení najdete v nové kolekci adidas Stellasport.

Prostor pro focení za předpokladu, Fitness a wellness v Bratislavě – TĚLO Energií Klubu. Můžete si najít více informací na www.body.sk.

Doporučujeme, abyste si přečetli:

  • Pro akční dívky: V kurzu je fixní a není vychudnuté tělo
  • Pro akční holky: PortDeBras nebo vždycky jsem chtěla být baletkou
  • Pro akční holky: DynamicPump
  • Pro akční dívky: S bosu, můžete si dát řádně do těla
  • Pro akční holky: Díky cvičení, budete mít sexy tělo
  • Pro akční dívky: 6 cvičení pro dokonalý zadek

Napsat komentář