Pro akční holky: Pomóc, já jdu poprvé do fitcentra!

Chceš jít do fitnescentra a nemáte ponětí o tom, co vás tam čeká? S naší tréninkový plán a tipy, můžete zvládnout řídit!

Když čas zaradíš mezi pokročilejší návštěvníky fitnescentra sám vidět, kolik lidí cvičí nesprávně. Nebuďte jako oni a zjistit to, než vše, co potřebujete vědět. Alfa a omega je správné technice jednotlivých cviků. Pokud nechcete kontrolovat, můžete si ublížit a navíc, cvičení ztrácí svou účinnost. Jak si poradit? "Nejlepší je, když máte někoho známého, kdo už cvičí, nebo někoho, kdo posilování prostředků. Je dobré cvičit s osobním trenérem," radí James Slavkovský od Těla Energy Club v Bratislavě. Cvičení s fitness trenérem je skvělý v tom, že vám pomůže vhodně připravit tréninkový plán, protože nemusíte splňovat všechna cvičení. To je, například, v případě, že se bude svalové nerovnováhy. Alespoň několik úvodních lekcí, takže se poradit s odborníkem. Osvojíš si správnou techniku a pak můžete pokračovat sám.

V tréninku precvičuj všechny díly 3 krát týdně

Na začátku je tak důležité cvičit správně. Počet opakování a hmotnosti závaží jsou zcela nepodstatné. Tyto věci se budou řešit později. "Na začátku je třeba trénovat celé tělo, tedy cvičení na část těla. Takový výcvik může zvládnout i zcela netrénovaný člověk. Později pokročilé cvičení v tréninku 1 – 2 díly. Cvičit celé tělo má další výhodu. Spáliš, když více energie," vysvětluje trenér. Zároveň nechci právo vykonávat pouze na strojích. Vaše tělo potřebuje zvyknout, a tak se dopraj cvičení s vlastní vahou a s účinností procesu.

Kolik cvičení je to pravé?

To je zcela dostačující, pokud je tréninkový plán začátečník obsahuje 7 až 10 cvičení a posilovny jen zúčastnit 3 krát týdně. Co s svalovicou, což je jistě sama v sobě? "Po prvním tréninku je třeba počkat, až svalová horečka odznie. Neměl by být zbytečně rozcvičovať. Pak je vhodné vrátit systém 3 krát týdně. Pokud má někdo nějaké vysoké ambice, takže může být po 3 – 4 týdnech praxe a 4 – 5 krát týdně," říká ze zkušeností osobního trenéra.

Nezapomeňte na dýchání

Dýchání je v praxi další klíčovou otázkou. Pamatujte si jednoduché pravidlo: KDYŽ ZATÍŽENÍ VYDYCHUJEŠ!

Tréninkový plán pro začátečníka v posilovně

Každé cvičení opakujte 12 až 15 krát po 3 – 4 série.

Bicepsový zdvih

V této praxi, je důležité, aby počáteční a konečnou pozici. Tak rameno součástí kostí musí být rovnoběžné s trupem a zápěstí jsou vyrovnány. Častou chybou jsou lokty dopředu.

fitko bicepsfitko biceps

Kliky na triceps

Lokty jít v kľukoch kolmo, ne od sebe. Pokud jsou v poloze od sebe, pak více pracují svaly, než triceps. Můžete provádět i těžší varianta cvičení tak, aby noha vystrieš. Pokročilé provedení kliky v pozici, že nohy mají opreté na lavičce.

fitko tricepsfitko triceps

Tlak na ramena s jednoručkami

V této praxi, být opatrní, že dlaně jsou směrem dopředu. Pozor na vystretý zadní a pohyb přichází z pozice jednoručiek z úrovně uší.

fitko ramenáfitko ramená

Veslování

Při veslování je základem vodorovné poloze. V žádném případě se nepredkláňaj nebo nezakláňaj. Zadní maj vystretý.

fitko veslovaniefitko veslovanie

Alternativou k horizontální

Čtvrté cvičení je vynikající především pro nácvik širokou zadní výtah) svalu. To je důležité, že máte loket, zápěstí a rameno v zákrytu. Lokty nesmí jít ani dopředu, ani dozadu. Obrátit vaši pozornost také rozšířené čepele.

fitko hrazdafitko hrazdafitko hrazda

Cvičení pro břicho

V této praxi, nepomáhaj nohy, proto ne zapieranie. Nehýbej se švihom, ale hladce. Nezapomeňte ani na záda, které je lehce zaoblené a netlač ruce "v hlavě", protože trpí krční páteř. Pokud nechcete, dělat to ještě jednodušší alternativu. Dej ruce na prsou. Nebo dostat se na nohy a ruce jsou v pohybu i rovně: to je úplně nejjednodušší varianta.

fitko bruchofitko brucho

Rozpažovanie

V praxi jsou ruce mírně pokrčené a směrem dolů krčia i více a mají tendenci tolik na zadní.

fitko rozpažovaniefitko rozpažovanie

Cvičení na nohy (predkopávanie)

Toto cvičení je skvělé pro stehna. Pokročilejší mohou v top formě, chvíli zůstávají, a pak se vraťte nohy do výchozí polohy.

fitko nohyfitko nohyfitko nohy

V rámci seriálu pro akční holky ti každý týden budeme prezentovat zajímavé typy cvičení, které vás mohou inspirovat. No a skutečnost, že mladá dáma má vypadat dobře pořád, o tom není pochyb. To platí i pro cvičení. Trendy oblečení, určený pro mladé kočkám, vhodná pro různé druhy cvičení najdete v nové kolekci adidas Stellasport.

Prostor pro focení za předpokladu, Fitness a wellness v Bratislavě – TĚLO Energií Klubu. Můžete si najít více informací na www.body.sk.

Doporučujeme, abyste si přečetli:

  • Pro akční dívky: V kurzu je fixní a není vychudnuté tělo
  • Pro akční holky: PortDeBras nebo vždycky jsem chtěla být baletkou
  • Pro akční holky: DynamicPump
  • Pro akční dívky: S bosu, můžete si dát řádně do těla
  • Pro akční holky: Díky cvičení, budete mít sexy tělo
  • Pro akční dívky: 6 cvičení pro dokonalý zadek
  • Pro akční holky: Formujeme břicho. Jdete do toho také?
  • Pro akční holky: Chcete spálit více kalorií? Zkuste kruhový trénink

Napsat komentář