Proč je nutné posílit tělesné jádro?

Tělesné jádro (core) je základní kámen lidského těla. Nicméně, většina lidí v cvičení pro tento často opomíjený.

Pak se diví, že jejich bolievajú kluby, mají nevyvážené těla, nesprávné držení těla a mnoho dalších problémů. Jen proto, že z těchto obtíží je nutné, aby jádro pravidelně cvičit.

Co je to za tělesné jádro (core)?

Jádro tvoří skupina svalů, které jsou známé také jako hluboký stabilizační systém. Uložené jsou pod povrchem svalů a zahrnují: přímý břišní sval, pánevní dno, sukně, vzpriamovače páteře a zadní snopce vnějších břišních svalů. Tělesné jádro je důležité pro sílu a fitness cvičení. To vytváří stabilitu pro všechny pohyby.

Hlavní funkce jádra jsou:

  • zlepšuje rovnováhu postav,
  • zlepšuje fyzickou výkonnost a rovnováhu,
  • zlepšuje sílu, vytrvalost a flexibilitu,
  • pomáhá při správné držení těla
  • působí preventivně proti bolesti zad, krční páteře, loktů a ramen,
  • posiluje pánevní dno, které pomáhá ženám při porodu, ale také při pohlavním styku.

Cvičení pro nácvik fyzických jader Prkno

Zdroj: youtube.com

Udělat 3 až 4 série po 30 – 50 sekund.

Boční prkno

Zdroj: youtube.com

Udělat 3 až 4 série po 30 – 50 sekund na obou stranách.

Panvový most s Gymbit Wonder Core Smart

Gymbit Wonder Core Smart umístíte pod zadní (oblasti křížové kosti) a ležte s koleny v pravém úhlu. Pak zvedněte pánev a záda až k lopatkám (ramena zůstávají na podložce). Nohy tlačit k zemi a tělo zároveň. Pak se vraťte do výchozí polohy. Opakujte 8 až 10 krát.

Skracovačky s Gymbit Wonder Core Smart

Provádět pravidelné skracovačky (lehnout si na záda, prekrížte ruce na hrudi a nohy ohnuté v kolenou a nohy na zemi. Dělat kontrakce, a břišní svaly tak, že trup zabalený směrem dopředu. Pohyb provádíme jen minimální, a musí být založena především na břiše pouze s jednou změnou, že pod to, co jste umístili Gymbit Wonder Core Smart. Tato změna vám přinese mnohem více efektivní trénink jako svaly břicha, stejně jako tělesné jádro. Opakujte 8 až 10 krát.

Tato cvičení jsou sice docela náročné, ale věřte mi, že to určitě stojí za to se na ně nevyhýbať. Vaše tělo vám bude jistě odvďačí!

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako schudnúť z brucha?Jak zhubnout z břicha?

Tuk na břiše není jen estetický problém. Velmi hodně podkožního tuku na břiše je spojena se zvýšeným rizikem vzniku různých typů rakoviny.

5 cvikov, ktoré dokonale precvičia celé bruško5 cvičení, které se perfektně procvičit celé žaludku

Pěkně vytvarované břišní svaly by chtěl mít určitě každý. Je důležité si uvědomit, že správně posilovat břišní svaly musí být komplexní.

Bicepsové a tricepsové kľukyBicepsové a tricepsové kliky

Pokud je vaším cílem je vytvořit si pěkný hrudník a ruce, určitě byste měli nosit úchyty.

Napsat komentář