Proč je nutné pít minerální vody s rychlostí?

Stejně důležitá je vyvážená strava, je nutné dávat pozor i na vyvážený pitný režim.

Minerální voda je zastoupena koncentrace minerálů specifické. Rozhodně by neměla být pouze součástí každodenní vodou a dodává hydrataci. Každá značka přírodní minerální voda má různé zastoupení kationtů, aniónov, minerály, a proto je vhodné pro jednotlivé typy závitů.

Podle Směrnice Evropského parlamentu a rady by se měly objevit na etiketě nebo obalu přítomen údaj o obsahu různých minerálů.

Co je třeba dodržovat při nákupu minerální vody?

Vždy si přečtěte složení a obsah minerálních látek. Vody s vysokým rozpuštěných pevných látek nebo léčivé vody nejsou vhodné pro každodenní pití. Voda se zvýšeným obsahem fluoru nad 1,5 mg/l není vhodné pro děti. Pro správné vstřebávání hořčíku je optimální poměr vápníku a hořčíku 2:1.

Různé úrovně rozpuštěných pevných látek

Podle celkového množství rozpuštěných pevných látek je minerální voda jsou rozděleny do 5 skupin:

Velmi špatně celkem (až do 50 mg/l), nízké celkové (50 – 500 mg/l), střední celkem (500 – 1500 mg/l), silně celkem (1500 až 5 000 mg/l) velmi silně celkem (více než 5000 mg/l).

Sodík

Minerální, mimo jiné, také obsahují sodík – základní složkou soli, která pomáhá udržovat vnitřní rovnováhu organismu. Doporučení pro příjem sodíku je 2 g na osobu a den, t. j. 5 g soli (což odpovídá asi jedné čajovej lžíce). Pro minerální vody, tam jsou limity pro chlorid nastavit. Většina z nich obsahuje 200 mg/l. Některé minerální vody však obsahují 500 mg/l.

Jistě víte, že sůl najdete jen v minerálkách, ale také v potravinách, a často dobře skryté. Nadměrné množství soli může vést ke zdravotním problémům. Obsah sodíku je proto dalším z důvodů, které byste měli při nákupu minerálok hodinky. Je také vhodné střídat různé druhy těchto nápojů. Mějte na paměti, že minerální voda netvoří jediný základ pro pitnou vodu a dodává hydrataci, spíše se doplňují.

Můžete si tedy vybrat?

Rozhodně se nemusíte bát, minerální vody, dát do vody a hydrataci zásoby. Pravidelné pití zajistí nejen hydrataci, ale také spoustu důležitých minerálů, jako je hořčík nebo vápník. Dobrým příkladem je minerální voda Budiš.

Pro střední nebo nízké celkové vody rozhodně nemusí jít přímo ke zdroji :). Shromáždění je v láhvi v každém obchodě. Díky přísné kontrole minerální vody získají nejvyšší kvality až na náš stůl.

Silně celkové vody lze zakoupit především v lékárnách. Jejich použití se doporučuje pro mnoho zdravotních problémů. Dlouhodobé užívání silně mineralizovaných vod však není vhodné.

Obecně pro výběr vhodné minerální vody, které bychom měli pít hlavně vodu s vyváženým obsahem minerálních látek, s nízkým obsahem sodíku, nebo vyšším obsahem magnesia.

Které minerální vody Budiš si vyberete vy?

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Čo sa skrýva v sladkých limonádach?Co se skrývá ve sladké limonádach?

Proto je lepší spolehnout se na neochutenej minerálke?

Tipy, ako zostať dokonale hydratovaníTipy na to, jak zůstat dokonale hydratované

Lidské tělo je z velké části skládá z vody. To je naprosto zásadní pro život a pro zachování hydratace.

Prečo si dopriať aspoň jedno jabĺčko denne?Proč si dopřát alespoň jedno jablko denně?

Podle Světové zdravotnické organizace bychom měli sníst alespoň 400 g ovoce a zeleniny denně, ale mnoho z nás neskonzumujú dokonce i polovina této částky.

Autor článku janka@chytrackova.skJanka Chytráčková

Mám rád chutné jídlo. Tečka. Je to láska na celý život a nestydím se za to 🙂 Jsem Ambasádorka nadace Jamie Oliver na Slovensku. Byl jsem organizování celosvětové oslavy zdravé a chutné jídlo k Food revolution day. A můžete mě vidět i na Gurmánské feste, které jsem otevřená na Hlavním pódiu. Jsem přesvědčen, že díky zdravé stravování a cvičení může být každá žena krásná a sebevědomá. Klikněte na mé stránce a zjistěte, jak vám mohu pomoci s budování vaší osobní značky. Že se vám tato show byla vynikající. Protože si zasloužíte. http://www.jankachytrackova.sk Další články od autora

Napsat komentář