Proč není to stojí za to držet nesmyslné diety?

Problém "rychle a zaručené" diety je, že to může být s vypätím všechny síly schudnete, ale tento stav není udržitelný.

Weby a časopisy jsou často plné diety, které máme, aby vám pomohou zhubnout rychle a snadno. Bohužel, mnozí jsou neúčinné nebo potenciálně nezdravé, nebo finančně velmi nákladné. Nicméně, neodoláme a jdeme na další, i když jen pomyšlení na hladovějící sami, nebo jíst pouze určité skupiny potravin, nás děsí. Nakonec jsme přesvědčeni, zázračné reklama, v níž inzeroval speciální prášky – my do nich investovat, budeme jíst pravidelně a vůbec nic se stane, i když v inzerátu záruka ztrátou tří liber týdně.

Tyto diety raději zapomeňte

V případě, že dieta slibuje rychlé a snadné hubnutí, rovnou na to zapomeňte. Pokud je potravinový doplněk, který jste právě baví a nemusíš se změnit jejich životní styl vůbec nic, to je doslova katastrofa pro vás i vaše peněženka.

Kromě toho, stále jsou populární diety založené na jíst některé potraviny. Vzpomenete si na období, kdy to bylo velmi populární nízkotučná zelí stravy, nebo "tukožrútska" polévka. Příjem kalorií během této dietě snížena na polovinu a hlavní jídlo dne je zelí polévka. Během sedmi dní budete konzumovat především tuto polévku, ale aby vám to nebylo líto být povoleny jsou také některé potraviny. Je pravda, že taková dieta bude jasné, ale budete se cítit unavení, protože vaše tělo bude chybět důležitých makro a mikronutrientů. Pokud to vydržíte držet i, je jen malá pravděpodobnost, že nabehnete pro zdravější stravování. Naopak, budete jíst vše, co přijde do cesty. Na podobném principu fungují dobře jako ananas, melónová nebo rýže stravy.

Jaké jsou nevýhody rychlé diety?

Většina "zaručených" příspěvek je založena na nízkém příjmu kalorií nebo vyloučení makroživiny ze stravy. To obvykle vede ke zpomalení metabolismu, deficit důležitých látek, jojo efekt, extrémní hlad, zažívací potíže, ztráta svalové hmoty, stres, únava. V dlouhodobějším horizontu může vést ke vzniku jídlo intolerancií a nejvíce vážné zdravotní problémy – jako je nadměrný příjem bílkovin může vést k osteoporózy a problémy s ledvinami a atd

Když jste zhubnout tak jíst zdravě a pestře

Pokud trpíte nadváhou nebo obezitou, ne vyhnout, rozumné změnit stravovací návyky a budete muset začít cvičit. To jsou základní dvě kritéria úspěchu. Jak pro montáž vaší stravě, by měla být založena na určitých principech. To je, například, disciplína (naučit se jíst s mírou, neprejedať), řadu (spotřeba pestrou škálu potravin, která pokrývá potřeby organismu na makro-a mikroživin), rozmanitost, pravidelnost (jíst 3 – 5 krát za den), barvivo (jíst hodně barevné ovoce a zeleniny, ve kterém je mnoho antioxidantů) a také pohodu (naučit, jak jídlo vychutnat).

Zkuste je také rozsáhlé dieta

Ačkoli tam je rozsáhlé dieta dieta, je založena na pestré a pravidelné konzumace jídel. Tyto jsou připraveny odborníky tak, aby jste dodali všechny potřebné látky, byly chutné a zasýtili. V rámci krabičkovej diety jsou použity kvalitní suroviny, pokud možno z místních zdrojů. Jídlo bude privezú přímo domů nebo do práce – nemusíte vařit, a vy si zajistili pestrou a vyváženou stravu po celý den.

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

7 pochúťok, ktoré sú bohaté na draslík7 pochoutky, které jsou bohaté na draslík

Věděli jste, že draslík podporuje přeměnu krevního cukru na glykogen a pomáhá odstranit toxiny z našeho těla?

Prečo si dopriať aspoň jedno jabĺčko denne?Proč si dopřát alespoň jedno jablko denně?

Podle Světové zdravotnické organizace bychom měli sníst alespoň 400 g ovoce a zeleniny denně, ale mnoho z nás neskonzumujú dokonce i polovina této částky.

Rady, ktoré vám dopomôžu k trvalému schudnutiuRada, která bude dopomôžu trvalé schudnutiu

Existuje množství rad, zaručených postupů nebo příspěvek, jako nechtěné liber, jak se zbavit. Někdy, nicméně, to je lepší vsadit na jistotu a jít na to selským rozumem.

Napsat komentář