Proč ženy potřebují svaly a jak jej získat?

Jistě každý z vás slyšeli, že ženy by neměly moc posilovat, protože jim narastú velké svaly a budou vypadat mužsky.

Jistě, nicméně, tato věta není třeba se obávat, a to ani z části, není založeno na pravdě.

I když jsou i ženy, které takové paradoxy projevují, ale můžete mi věřit, že oni rozhodně nepodařilo dosáhnout pouze cvičením a vyváženou stravu. Posílení pomůže jen vytvořit si pěkné křivky těla, za který se rozhodně nebude stydět.

Proč ženy potřebují svalové hmoty?

Ženy musí mít svaly. Kromě toho, že jim umožňují pohyb, jsou také zásobárnou aminokyselin pro správnou funkci organizmu i v případě nemoci. Svaly také ženy přinese účinný nástroj pro kontrolu hmotnosti. Udržení optimálního množství svalů zajistí zvýšení bazální výdej energie, a tím vyšší spalování tuků.

Proč se ženy nemusí bát, že budou mít takový svaly jako muži?

V těle člověka je vytvořen denně, přibližně 5 až 10 mg testosteronu. Tento hormon je do značné míry odpovědný právě pro růst svalů. Ženy, dělá to denně bude produkovat přibližně jen sedminu testosteronu ve srovnání s muži. Na jehož základě ženy, zdaleka nemůže růst svaly jako mužům, i když váhy může být zrušena i vyšší a trénovat mnohem těžší, než muži. Vůbec se nemusí bát, že vypadají žensky, svaly by mohly produkovat více robustní tvary, které jsou mnohem hezčí, než hubená postava.

Správné cvičení žen

Z výše uvedeného vyplývá, že ženy mohou stejně jako muži zvedání těžkých vah, se nemusíte bát cvičit do bolesti, jíst hodně bílkovin (pít výživné proteinové koktejly). A přesto, že nemají šanci, že by přišli o ženský vzhled.

Velmi důležitou roli při cvičení hraje necvičiť pouze na problémové oblasti, a dělat kardio. Můžete klidně trénovat jako muži, a měly by být, že jste se naučili, jak posílit tělo jako celek. Proto se snaží ze svého tréninkového plánu tolik drop zařízení, pro které jste jen sedět. Musíte se pohybovat s celého těla v prostoru, a dělat to nejlepší cvičení s vlastní vahou a zvedání činky ve stoje a předklon, ale také z forwardových ohýbání narovnania.

Správné stravování

Pro správné stravování je důležité dodržovat několik základních principů:

  • Jíst 5 až 6 krát za den ve 2 – 2,5-hodinových intervalech.
  • Vzít dostatek bílkovin (1 – 1,5 g/kg hmotnosti), sacharidů (2 – 3g/kg hmotnosti) a tuků (0,3 – 0,5 g/kg hmotnosti).
  • Jíst pestrou stravu.
  • Pít hodně tekutin.
  • Snížit solení na minimum.

Posilovat byste měli v každém případě není se čeho bát. Zlepšit své zdraví, vzhled a kvalitu života. Kromě toho, posílení, jako jediná fyzická aktivita snižuje ztráty svalů!

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Aj v cvičení má matematika svoje miesto. poznáte rovnicu na meranie spálených kalórií?Víš rovnice pro měření spálených kalorií?

Co je spálených kalorií při sportu a kolik kalorií spálíte?

Ako si zostaviť svojpomocne vhodný tréningový plán?Jak si připravit vhodný tréninkový plán?

si chcete vytvarovat postavu, zvýšit nebo posílit svaly, zlepšit držení těla a být celkově v kondici, je vhodné začít cvičit.

Pre akčné dievčatá: 6 cvikov pre dokonalý zadokPro akční dívky: 6 cvičení pro dokonalý zadek

Nejste spokojeni s vaším zadek? Tak to se pohybovat a zacvič si s námi 6 cvičení, které vyformujú a spevnia.

Napsat komentář